Hey og Come On 16 uger

Tænkte at jeg lige ville vise billeder af de to bettetosser som jeg stadig har rendende rundt herhjemme, fordi de rette nye købere ikke har meldt sig endnu.

Det kan godt være de ser store ud på billederne, men med deres mor ved siden af kan man alligevel godt se hvor små de er. -tihi

Hey, hvis spinden og hygge det bliver svært at undvære, når han engang finder et sted at flytte hen. Han er bare så lækker, så lækker, så lækker og sød og varm, og kær.

Og køn :inlove:

Og Come On med hans bad-boy slentren og helt ærligt det ansigt. Han er også bare så helt enormt sød og elskelig og altid nygerrig efter hvor der sker noget.

Han er en mis med god humor også… og muskler. Wow. :wehuu:

Jøsses da!!! :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

De ligner nogle der godt kunne tænke sig at bo i nordjylland:hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=JulleML;239275]Jøsses da!!! :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

De ligner nogle der godt kunne tænke sig at bo i nordjylland:hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]
Det kunne de helt sikkert godt. :slight_smile:

HVor er de bare super dejlige Signe. Jeg :kryds: for at der kommer den helt rette familie til de 2 charmetrolde:wehuu:

Hvor er de skønne begge to.
Der skal nok komme en familie der ikke kan leve uden de to dejligheder der. Familien ved det bare ikke endnu.
Knus Elin

Hvor er de skønne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Håber de finder det perfekte hjem :slight_smile:

De er godt nok flotte… de måtte godt nok gerne bo her :besvimer::hjerte::wehuu::inlove:

De er totalt lækre :wehuu:

Tak for jere søde ord, Houmann90, du siger bare til når jeg skal komme og aflevere. :slight_smile:

Vil da lige fortælle at nu har jeg endelig fået en henvendelse på dem. Den kom lige her for en halv times tid siden.

[quote=Paul Lodberg Freeman" <[email protected]]How are you doing.
I saw your kitten for sale and let me know if you still have it for sale.
Email me with the last price
new pictures and present health condition of the pet.
I am buying the kitten as pet and i want you to tell me the name you
call the kitten and also how food you feed the kitten.
So please email me with the last price and waiting to read from you.
Thanks[/quote]

Så de bliver sendt på flyveren her til aften, helt sikkert der. :tihi::thumbup::prut:

[quote=Sheer;239527]Tak for jere søde ord, Houmann90, du siger bare til når jeg skal komme og aflevere. :slight_smile:

Vil da lige fortælle at nu har jeg endelig fået en henvendelse på dem. Den kom lige her for en halv times tid siden.

Så de bliver sendt på flyveren her til aften, helt sikkert der. :tihi::thumbup::prut:[/quote]

:tihi:

Flotte katte.
Held og lykke med at finde et hjem til de 2 smukke katte:-)

Hvor er de smukke :iloveyou:

Åh altså :slight_smile:

Og hvis man tog dem begge så kunne man kalde dem ind samtidig “Hey, Come on!”

:slight_smile:

de er så lækre…

[quote=lenschow;239765]Åh altså :slight_smile:

Og hvis man tog dem begge så kunne man kalde dem ind samtidig “Hey, Come on!”

:slight_smile:

de er så lækre…[/quote]
Ja, det ville jo være smart. :thumbup:

Men deres to navne er nu ikke så kaldbare, det vil jeg gerne medgive. Så de kommende ejere må selvfølgelig kalde dem hvad de vil. De reagerer på tonefald, som det er nu, og ikke deres navne.

Hvor ser de da bare dejlige ud :wehuu: Er især helt vild med Come on :hjerte:

Håber og :kryds: for at du snart finder det rigtige hjem til dem.

Tak for jeres søde indlæg. :tak:
Jeg håber der snart kommer nogen og forelsker sig I dem. For de fortjener altså det bedste, de to. -love-love