Hey

Faldt lige over dette forum i min søgen på mere info om katte.
Sagen er den at jeg altid gerne ville have en kat men har aldrig haft en.
Satser på at blive katte ejer om kort tid og hvis alt går vel så gerne til en lysegrå lækker maine coon killing :slight_smile:

Så for tiden suger jeg en masse viden til mig samt køber katte ting til det kommende familiemedlem :slight_smile:

Glæder mig til at bruge noget tid herinde og flashe min kat når jeg får den hjem :slight_smile:

jamen velkommen til…

spørg du alt det hjertet kan begære - der er ikke noget bedre end at være godt forberedt til misser kommer hjem!!

:velkommen:

:velkommen:til, jeg håber du finder det du søger :slight_smile:

:velkommen::velkommen: herfra
Hilsen Lisbeth

Velkommen til :slight_smile:

:velkommen::velkommen:

Velkommen… Håber du får den kat du vil have :wehuu:

Takker :thumbup:

Ihhh skal allerede op og se 3 grå/hvide maine coon killinger i morgen formiddag. Glæder mig meget og håber det er køreturen værd. De er simpelthend så flotte :yah: :hjerte:
Ville helst have en hankat men efter at have set dem betyder det ikke noget at det er piger. Vi er jo to herhjemme (min datter og jeg) så en tøs mere fra eller til går nok :slight_smile:

Har sendt en ansøgning om kat for en lille uge siden. Er ikke i tvivl om at vi må have den, reglerne siger bare at vi skal søge om det inden. Har stadigvæk ingenting hørt, kan jeg tillade mig at ringe og høre formanden? Det er ham jeg skulle give det parpirjeg har udfyldt.

Det bedste er vel at have en forlænget weekend som minimum når den skal hjem til os ik?

Velkommen til :slight_smile:

[quote=Sheyla;458939]
Det bedste er vel at have en forlænget weekend som minimum når den skal hjem til os ik?[/quote]

Jeg synes helt klart du skal overveje at få 2 katte med det samme. Evt en voksen og en killing, hvis økonomien ikke er til 2 killinger.
Det er en kæmpe omvæltning for en killing, at blive adskilt fra mor og søskende og komme ud til nyt hjem, hvor den så skal tilbringe hele dage alene.

Det ville jeg også gerne men vi må kun have en kat

Tjek lige maxi-zoo og aldi… De har mange gode tilbud på katte-ting :wink:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til Kattegale :slight_smile:

Jeg håber du bliver glad for at være her :slight_smile:

Knus Gitte

velkommen til.
pas på man bliver afhæning af siden… hihi

:velkommen:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen - her er godt at være

:slight_smile:

Velkommen til :velkommen:

Hjertelig velkommen her på Kattegale. :heya:

Jeg håber, at du bliver glad for at være her.

Velkommen til! :velkommen:
Jeg håber, du bliver glad for at være her. :yah:

Og jeg glæder mig til at se en masse billeder af den lille misling, der flytter hjem til dig! :rundtosset:

Tak for velkomsten :tak:

Sidder faktisk med den mest fantastiske lille killing i mit skød og den er ikke til at få væk også selvom der ligger et dejligt blødt tæppe ved siden af :tihi:
Var lidt udenfor Aabenraa i dag og se tre skønne norsk skovkat blandinger og de var alle sammen bare dejlige og den jeg var faldet for på billedet blev det faktisk ikke, men istedet søsteren som er lidt mørkere og bare skøn. Tænk at hun allerede er så rolig og tillidsfuld her :wehuu:

Det var min datters far der var med sog spurgte mig om vi dog ikke bare kunne tage den med nu istedet for at vente 14 dage til jeg havde forlænget weekend og så spare 3 timer ekstra køretur. Det sagde jeg ikke nej til da :høhø:

Så på vejen stoppede vi ved petworld hvor jeg lige fik brugt en masse penge på 10 min.
Købte Rc killing våd og tør foder, kattebakke, foder skåle, børste, grus, lege tunnel. Det var vist det :ok:

Poster lige et par billeder af hende

Yep tager i aldi i morgenog køber kradse brættet