HIcat - har nogen prøvet dem?

Tidligere, da jeg ledte eftr katehængekøjer, faldt jeg over det her link:
http://www.hicat.co.uk/index.php (husk at se de to videoer på siden)

de klatresøjler ser da mildest talt spændende ud!!! Jeg har et par hunkatte (og muligvis en hankilling…) der ville ELSKE dem…

Men… har nogen her set dem før? Og måske endda prøvet dem?

Hold da op, de ser spændende ud.
Jeg har ikke set dem før, men det må da være et hit for aktive indekatte :slight_smile:

Argh, hader hjemmesider med lyd… Og synes ikke jeg kunne få nogle ordentlige billeder frem - og så skyndte jeg mig ud for det kunne jeg da ikke holde ud at høre på :tihi:

Det ser da interessant ud, men jeg kan ikke finde videoerne:?

Den første side, du kommer ind til via linket, der er et lille V under teksten. Klik på det, så kan du vælge kort eller lang video :slight_smile:

Jeg er helt vild med scenen i den lange video, hvor katten inde i stolpen stikker poten ud og dasker løs på den nysgerrig kat, der stikker næsen ind:høhø:

Sluk lyden Eva… du går glip af noget ellers :slight_smile:

Og JA - jeg er igang med at flikke et brev sammen til producenterne… det ville være lidt godt, hvis vi kunne få en aftale om et samarbejde :slight_smile: priserne er dog lidt høje, hvis der også skal tillægges dansk moms og transport, så nu får vi se…

Ann K - Hehe, kan være jeg skal prøve det. Ellers går jeg bare ind på din hjemmeside når du får det der samarbejde i gang :wink:

:besvimer:Hvor er de seje:tihi:

Jeg sidder allerede og fantaserer om, hvordan det ville klæ’ mit fremtidige hjem:høhø: Det er da for smart …

Jeg vil have dem alle sammen nu - øjeblikkeligt! om ikke andet kan jeg da selv klatre rundt i dem:gruble::stuck_out_tongue:

:venter: nu må jeg altså, til at få malet, for nu er der jo endnu mere der skal spares sammen til …

Selvfølgelig er det aby’er - for fuld udblæsning. Jeg viser dem ikke videoen …

Tøsetøs :tihi::tihi::tihi:

De er godt nok flotte, jeg gad vide om gumpetunge NFO’er vil have glæde af sådan nogle?

De mangler ikke noget - basta. Jeg mangler til gengæld en masse :tihi:

Meen fristet, det bliver man …

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;630124]De mangler ikke noget - basta. Jeg mangler til gengæld en masse :tihi:

Meen fristet, det bliver man …[/QUOTE]

Jeg synes, de ser RIGTIG gode ud - så jeg skal vist have en truck med, hvis jeg en dag kører til England efter kat. Fragten er garanteret hundedyr, nemlig :slight_smile:

Pia… hvis man går ind på galleriet, så kan man se en ret så gumpetung huskat/brite(?), der også bruger dem, så mon ikke at skovsere, der jo æææælsger at komme i højden, ikke også vil synes at heel konceptet er fantastisk?

Mailen er afsendt til producenten… så får jeg se, hvad de siger og om vi kan komem frem til en eller anden fornuftig ordning :x:

[QUOTE=Ann K;630126]Pia… hvis man går ind på galleriet, så kan man se en ret så gumpetung huskat/brite(?), der også bruger dem, så mon ikke at skovsere, der jo æææælsger at komme i højden, ikke også vil synes at heel konceptet er fantastisk?

Mailen er afsendt til producenten… så får jeg se, hvad de siger og om vi kan komem frem til en eller anden fornuftig ordning :x:[/QUOTE]

Det kan godt være, de søjler er så flotte at det frister lige meget om de kan komme helt op eller ej.

De er nemlig ret flotte og så vidt jeg kan bedømme også ret så solide… jeg venter i hvert fald spændt på flere oplysninger :slight_smile:

Og - ja, de koster da… men ikke ret mere end et almindeligt klatremiljø af god kvalitet… Så jeg satser altså virkelig på, at jeg kan få en aftale i stand…

[QUOTE=Ann K;630146]De er nemlig ret flotte og så vidt jeg kan bedømme også ret så solide… jeg venter i hvert fald spændt på flere oplysninger :slight_smile:

Og - ja, de koster da… men ikke ret mere end et almindeligt klatremiljø af god kvalitet… Så jeg satser altså virkelig på, at jeg kan få en aftale i stand…[/QUOTE]

Dét håber jeg også at du kan :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;630146]De er nemlig ret flotte og så vidt jeg kan bedømme også ret så solide… jeg venter i hvert fald spændt på flere oplysninger :slight_smile:

Og - ja, de koster da… men ikke ret mere end et almindeligt klatremiljø af god kvalitet… Så jeg satser altså virkelig på, at jeg kan få en aftale i stand…[/QUOTE]
:kryds::kryds::kryds::kryds:

Nå… det var hurtigt svar…
Jeg kan fortælle at vi diskuterer… og at jeg er lidt underlagt, hvilke betingelser et fransk firma kan forhandle sig til…
Og ja, jeg har naturligvis fået fat i den franske retailer :wink: Vi har jo en fælles interesse i at få en god aftale i stand…