HIcat - har nogen prøvet dem?

[QUOTE=Ann K;631999]Nå… det var hurtigt svar…
Jeg kan fortælle at vi diskuterer… og at jeg er lidt underlagt, hvilke betingelser et fransk firma kan forhandle sig til…
Og ja, jeg har naturligvis fået fat i den franske retailer :wink: Vi har jo en fælles interesse i at få en god aftale i stand…[/QUOTE]

Det lyder jo lovende :slight_smile:

Hvaffor en lyd? Der var absolut ingen lyd på her - ikke at jeg klager… jeg hader også hjemmesider med lyd. Jeg kan se videoerne, men ikke ret meget andet?

Til unge og adrætte katte ville det være et hit. :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;632054]Hvaffor en lyd? Der var absolut ingen lyd på her - ikke at jeg klager… jeg hader også hjemmesider med lyd. Jeg kan se videoerne, men ikke ret meget andet?

Til unge og adrætte katte ville det være et hit. :)[/QUOTE]

Hvis du f.eks. trykker på “overview” kommer der nogle bobler frem over teksten - dem kan du så igen trykke på og så bliver de til billeder. Meeeeget fancy - faktisk lidt for fancy til min smag, fordi man skal lede efter tingene og de derfor let mister besøgende og dermed kunder.

Jeg synes virkelig godt om idéen, men har “heldigvis” en meget virkningsfuld stopklods for øjeblikket :wink: Ikke alene har jeg ikke plads, de kræver et plant loft og det har jeg ikke nogen steder i huset :slight_smile:

Nu så jeg bare den lange video :stuck_out_tongue:

Hoooold da op hvor ser det smart ud, jeg er sikker på det ville være et hit hos løverne…:juhu: Så er det bare et spørgsmål om det også er et hit for madmoars pengepung :tihi::høhø:

Marianne… selvfølgelig er stolperne ikke verdens billigste… men i forhold til den kvalitet, som jeg mener at de er og dermed holdbarhed, så hører de til i samme prisklasse som fx kattens no 1, petfun eller som da jeg solgte Katz :slight_smile:

Nope. Der sker ingenting. Den side fungerer simpelthen ikke rigtig for mig. Det er muligvis min ad-blocker? Men jeg gider ikke rigtig demontere den for at kontrollere. Når det skal være SÅ kompliceret, gider jeg ikke rigtig, må jeg indrømme :sorry:

Ja, den vil gerne have lov til at køre et add-on program, før den vil vise noget i overview - men gallery kan jeg godt få til at fungere (igen, hvis jeg trykker på de streger, der kommer ovenover teksten)

Ingen streger - bare et hvidt felt. Nå, never mind…

Så må du vente med at se dem, til nogen får dem købt :slight_smile:

Ser spændende ud - Måske man skulle forsøge ad selv… hmmm

Tak for inspiration - Tror min Gismo ville synes det var sjovt. :smiley: