Hildi er gået i fødekassen

Umiddelbart mest for at grave :smiley:
Hun har veer men ikke helt i aktiv fødsel endnu. Jeg forventer at der er småtlinger i løbet af i morgen tidlig :slight_smile:

Kom så Hildi, kom med de 7 nytårsmislinger :muhaha:

Hildi føder på livet løs :hjerte: 2 “små” på hhv 114 og 107 gram har set verdens lys til nu :slight_smile:
Så Anne må gratuleres… Hun er blevet Bedste :smiley:

3 mini Brian er født

Tillykke med fødselsdagene :slight_smile:
Lyder til Hildi er god til at føde!

Tak :slight_smile: Jep nr 4 er lige poppet :smiley:

Spændende :smiley: Stort tillykke med de første fire og godt nytår :smiley:

:stjerner:Nytårsbabyer:serpentin:

Tillykke med de små…

Tillykke med nytårs børnene <3

Stort tillykke med de små. :flag:

Stort tillykke :flag:. Kommer der mon flere?

@Tante Tut - hvorfor har du altid en bunke spørgsmålstegn på dine posteringer?
Er det noget du gør fordi du syntes det ser pænt ud eller er det min browser der ikke kompiler korrekt. Jeg ser det ikke på andre brugere, kun på dig.

Det er som dette billede som alle dine posteringer ser ud.

Tut du kan læse det meste om de nyfødte her :wink:

Anne mente i går at der var 5, men jeg er ikke sikker på at der er mere end de 4 :slight_smile:

Den “stolte” farmand er skrækslagen for sit afkom så det 35 sekunders barselsvisit endte med en meget lav Brian :smiley:

Lige et lille kig i fødekassen :hjerte:

[QUOTE=HolmeInc;1301056]@Tante Tut - hvorfor har du altid en bunke spørgsmålstegn på dine posteringer?
Er det noget du gør fordi du syntes det ser pænt ud eller er det min browser der ikke kompiler korrekt. Jeg ser det ikke på andre brugere, kun på dig.

Det er som dette billede som alle dine posteringer ser ud.

[/QUOTE]

Nej…det er ikke med vilje…jeg indsatte 4 par kattepoter…så det forstår jeg ikke…skriver fra mobilen, så det er måske alle de smilies//figurer jeg sætter ind, der bliver til spørgsmålstegn…sorry…det ser da tosset ud.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det…hos mig er det de ting jeg sætter ind, jeg kan se i mine indlæg…mystisk

[QUOTE=DK Sugieh;1301057]Tut du kan læse det meste om de nyfødte her :wink:

Anne mente i går at der var 5, men jeg er ikke sikker på at der er mere end de 4 :slight_smile:

Den “stolte” farmand er skrækslagen for sit afkom så det 35 sekunders barselsvisit endte med en meget lav Brian :smiley:

Lige et lille kig i fødekassen :hjerte:
[/QUOTE]

Årh, hvor er de skønne…jeg må ind og læse det hele, tak for linket

Kæmpe stort tillykke med nytårskuldet :serpentiner::ballonbamse: glæder mig til at se dem.
Nu må jeg få vækket Blua og fortælle ham, at han er blevet onkel :høhø:

Stort tillykke :flag: med de små fine:hjerte: - det bliver spændende at følge dem. :thumbup:

[QUOTE=Katho;1301061]Kæmpe stort tillykke med nytårskuldet :serpentiner::ballonbamse: glæder mig til at se dem.
Nu må jeg få vækket Blua og fortælle ham, at han er blevet onkel :høhø:[/QUOTE]

Orv ja! Farbror Fritzz. :cool:

Tillykke med firlingerne!

Heksehyl, Reje Raketten, Champagne og Knaldperlen?