Hildi er gået i fødekassen

Til lykke med familieforøgelsen. Det var da en dejlig ting at starte det nye år med :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Lykke;1301073]Tillykke med firlingerne!

Heksehyl, Reje Raketten, Champagne og Knaldperlen?[/QUOTE]

Nej, Knaldperlen er brugt. Dem er der ikke plads til flere af. Men mon ikke også der er andre fyrværkerinavne nok at tage af :slight_smile: Tillykke med dem, Luise :flag:

Jeg ved ikke hvorfor, men Heksehyl er det perfekte navn til en siamdame. -LOL

Rigtig stort tillykke med dem, og at det gik så nemt! :inlove:

STORT tillykke med babyerne :flag::flag::flag::flag:

Tillykke med firlingerne:flag:

Det er fint med raketter, men temaet er stadig Life of Brian :wink:

Er der mon en Bigus Dickus i blandt? :klapper:

mine unger nød fyrværkerriet snurretopen igår…

åh hvor sjovt…

der er også

pigerne : Davies, Judith Iscariot, Loretta (godt nok dreng men den lyder da truntet)
drenge : Mr Frissbe, Geoffrey og mr big nose

det kan kun blive et sjov kuld

og forresten smukke dejlige tyklinger

Yay tillykke :wehu: :wehuu:

Ihh tillykke med dem :smiley: jeg sidder allerede og håber på killingenus en dag i nærmeste fremtid :ups:

Tillykke med de små:)

Tillykke med de små :stork::hjerte::stork::hjerte::stork::hjerte::stork::hjerte:

Mange tak for lykønskninger :slight_smile: Jeg tror jeg har været så heldig at der er hele tre piger :slight_smile: Så nu skal der farve og pra testes om nogle uger :slight_smile:

Håber du er mere heldig end mig med de resultater :venter:

Tillykke med Grimlingerne :høhø:

Farvetestes:? Forventer du at være i tvivl om deres farver :? eller ønsker du, at de (ikke) bærer en bestemt farve:?
PRA testen er vigtig, hvis du vil beholde en i avl :ok:

[QUOTE=dkkorat;1301139]Farvetestes:? Forventer du at være i tvivl om deres farver :? eller ønsker du, at de (ikke) bærer en bestemt farve:?
PRA testen er vigtig, hvis du vil beholde en i avl :ok:[/QUOTE]

Jeg tror Luise mener test for fortynding, da hun jo gerne vil lave blå … Brian bærer ikke men Hildi gør, så hvis bare 1 af tøserne bærer så er det nok den hun beholder … du ved hende og så hendes blå :tihi:

Jeg har fuld forståelse for en præference for blå :slem:

Nej, det må være til Hanne Lindvigs den røde :muhaha:

Blå er også den smukkeste farve. :høhø: