Hils på Evita :)

Cool! Det kunne simpelthen ikke vises bedre hvordan en god og ukompliceret sammenføring går :slight_smile: Til lykke med hende, Snus (og Pia!)
VH
Susanne

hvor er hun bare fin Pia :smelter:

Ååhhh gud Pia, de billeder går da lige i hjertekulen - og trækker en lille glædeståre hos mig :love2:

Hvor ER det bare dejligt at se !

[QUOTE=DK Lindvig;707457]Ååhhh gud Pia, de billeder går da lige i hjertekulen - og trækker en lille glædeståre hos mig :love2:

Hvor ER det bare dejligt at se ![/QUOTE]

Jamen, du kan da også godt være stolt over at have opfostret sådan en tillidsfuld og tryg lille killing, Hanne :slight_smile:

Så smeltede jeg da totalt… Hvor er de søde sammen :hjerte:

Tak Ingrid - det var meget sødt skrevet.

Nej hvor er de to damer søde, rigtig putte billeder :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det var sør’me hurtigt de nåede dertil - go’e misser begge to.:hjerte::hjerte:

Åhh hvor er hun bare dejlig! :wehuu:

Sikke skønne billeder, og skøn lille misling jo :slight_smile: - jeg har godt nok også været smeltet hver gang, jeg har set Hannes kuld :hjerte:

Hvor er hun da bare skøn :wehuu:
Stort tillykke med hende:D

Stort tillykke til jeg begge, hun er fiiiiin…det er da sammenføring når det er BEDST

Ejjjj hvor er det bare skønt at sammenføringen er gået sååå godt :hjerte:
Hende Evita er bare nuser med sin smukke hvide halespids :smelter:

Et kæmpe tillykke med hende Pia - I er jo allerede én lille lykkelig familie du, Snus og Evita :hjerte:

Hold op hvor er lillepigen bare skøn. Og dejligt skønne Snus nu ler mormis.

Tillykke med den lille og at det er gået så godt Pia.

Hun er en rigtig sød misling! Tillykke! :wehuu:

Nårrrh … Snus har da savnet en lille katteven :inlove:
Tillykke med den lille til både Pia og Snus :slight_smile:

Aiiiiiiiiiiii, nuttetheds faktoren blir da bare mere og mere vidunderlig:smelter::smelter::smelter:

Stort tillykke med en meget smuk lille killing. Hun skal nok bringe dig og Snus stor glæde, det kan man jo se på billederne allerede. Skøn idyl!

:heya: Evita!!
Så kom du endelig!!! Ved du har været ventet…

Og så har du allerede fået en bedsteven!!! Hvor dejligt!!!

Tak skal I have allesammen :slight_smile:

Jeg er så lettet over at det gik så smertefrit at sammenføre dem.
Godt nok er Snusen en venlig kat, men hun har jo været enebarn temmelig længe nu.

I starten var de nærmest bange for hinanden, men den der kattelyd fra telefonen fik smeltet isen i en farlig fart. Jeg tror de begge forbandt lyden med missemor/killingeting. I hvert fald fik det kickstartet nogle instinkter hos Snus :slight_smile: