Hilsen fra Connie (Perser)

Blot en lille hilsen fra mig, Connie. Jeg er bare så glad for at være hos min nye familie. De tager sig så godt af mig og jeg bliver simpelthen forkælet i både hovede den anden ende (min nye mor siger at jeg skal tale pænt) :høhø:

Jeg nyder rigtig min tilværelse og når min madmor siger at nu skal jeg friseres, jamen så hopper jeg da op på køkkenbordet og lægger mig tilrette og venter på at madmor får fundet kam og børste frem.

Min madmors onde datter kom idag, hende er jeg altså ikke vild med. Det var også hende som puttede mig i bad sidst hun var her, så da hun kom idag gemte jeg mig altså. Hendes mand er ok. Han er rigtig god til at nusse.

Nå men hende den onde datter så ikke ud somom at hun havde tænkt sig at give mig bad idag så jeg følte at jeg hellere måtte hilse på hende. Det skulle jeg nu aldrig have gjort, for ikke længe efter havde hun en dims i hånden og så blev mine kløer klippet. Somom at det var nødvendig :ups:

Nu håber jeg altså at det vare længe inden min madmors dumme datter kommer igen fordi at hun altid finder på nye numre der går ud over mig når hun kommer :thumbdown:

Når hun ikke er der har jeg det som blommen i et æg :tihi:

Hilsen Connie som bor hos Birthes forældre

Hvor er hun fin, tillykke med hende:-)
Hvor længe har i haft hende og hvor gammel er hun?

Jeg har hende ikke, men hun bor hos mine forældre som fik hende som gave af mig for lidt mere end et år siden.

Jeg ved at der er en opdrætter herínde som kender hende og derfor ville jeg gerne sende en besked om at hun har det godt.

Opdrætteren som er her på kattegale er ikke hendes opdrætter men kender Connie :slight_smile:

Jeg kan bare ikke huske hvem det var :høhø:

Dejlig missepige :thumbup:

Hmm men jeg kan jo så næsten regne ud hvem den “onde datter” er, tsk tsk tsk :stuck_out_tongue:

[quote=birtheras;241918]Jeg har hende ikke, men hun bor hos mine forældre som fik hende som gave af mig for lidt mere end et år siden.

Jeg ved at der er en opdrætter herínde som kender hende og derfor ville jeg gerne sende en besked om at hun har det godt.

Opdrætteren som er her på kattegale er ikke hendes opdrætter men kender Connie :slight_smile:

Jeg kan bare ikke huske hvem det var :høhø:[/quote]

Psst det ved jeg godt hvem er :stuck_out_tongue:
Jeg er sikker på at hun bliver glad for at læse Connies brev.
Jeg skal nok lige nævne at der er noget h*n bør læse herinde :slight_smile:

Hold da op, hvor ser hun bare dejlig ud :wehuu: Jeg er bare SÅ glad for at høre, at det går så godt med hende. Det var mig, der havde Connie fra opdrætteren af. Og da jeg fandt ud af, at det unge par, der havde købt hende til kæl ikke længere havde hende, blev jeg rigtig ked af det.
Men det lyder som om, hun har fået det perfekte hjem nu, bare ærgeligt, at de har sådan en ond datter -LOL