Hilsen fra en ny

Hej allesammen og glædelig bagjul:-)

Så fik jeg mig oprettet her inde har læst med et stykke tid her på forummet, jeg har boet et stykke tid i Sverige men er nu flyttet tilbage til DK og fået mig et dejligt række hus og er nu på udkig efter den helt rigtige kat for mig:-D

Så håber jeg måske også at lære nye og spændende mennesker at kende her virker i hvertfald til at være en rar tone:-)

Mvh schmidt :slight_smile:

:velkommen: til :slight_smile:

Jeg håber, du finder den rigtige kat for dig, og at du bliver glad for at være her. Jeg fik selv min første kat fra kattens værn for et års tid siden, og jeg har lært utroligt meget her på forummet og har mødt mange søde mennesker. Jeg glæder mig til at høre mere om kattejagten.:slight_smile:

Velkommen til:heya:

Velkommen til, jeg håber du bliver glad for at være her :heya:

Velkommen til. Hvis du skriver lidt om hvor i landet du bor, og hvilken kat du leder efter, er jeg sikker på at alle de kattegale vil stå i kø for at hjælpe med at finde den helt rigtige kat til dig.

Hejsa, schmidt - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Vi bor også i rækkehus, så jeg skal da også lige reklamere for Katteindhegning.dk.

Hej Finn tak for linket jeg er i den heldige situation at hende der boede her før havde perser så haven er inhegnet så det er jo en win win:-)

Velkommen herind - håber du får fundet dig den helt rigtige kat :slight_smile:

:velkommen:

Velkommen til :slight_smile:

KG har generelt en god tone, og der bliver arbejdet ganske hårdt på at holde den sådan. Skulle det alligevel ske - og det gør det jo engang imellem - at nogen rammer ved siden af kammertonen, er det et forbigående fænomen og ikke et udtryk for en generel tendens.

:velkommentilkg:
Jeg håber du får fundet den helt rigtige kat. Eller katte :wink:

:welcome::welcome:

Hjerteligt velkommen her på KG.

:welcome:

Stort :velkommentilkg: fra mig også :slight_smile:

velkommen hertil på det bedste katteforum i danmark, er helt sikker på du nok skal falde til her og glæder mig til at hører om den kat du snart bliver dåseslave for

:velkommentilkg: og må du få megen glæde og nytte af vores dejlige forum. :slight_smile:

Velkommen herinde og velkommen tilbage til Danmark. Når du har en indhegnet have så bliver det ikke et stort problem at finde den rigtige kat. Du skal “bare” finde ud af hvilken type kat du bedst kan leve med - husk at temperamentet er vigtigere end udseendet ( her skulle være en smiley men det virker ikke for mig).

Velkommen til de kattegales forum :slight_smile:

Hejsa og :velkommen: