Hilsen Milos

Conny sendte to billeder hun har taget med sin mobil, derfor forringet billedkvalitet.
Man kan dog godt se hvem der har lov til at ligge og slænge sig på sofabordet, nemlig sludrechatollet Milos.

Hvor er det dejligt, at den lille skat har fået sådan et godt hjem.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Men boede Malik og Milo ikke hos DaneX?? :confused:

Det gør de stadig - dette her er Milos, som kommer fra Brita!

:tihi::tihi::tihi::tihi:

[quote=Leopolds mor;267371]Conny sendte to billeder hun har taget med sin mobil, derfor forringet billedkvalitet.
Man kan dog godt se hvem der har lov til at ligge og slænge sig på sofabordet, nemlig sludrechatollet Milos.[/quote]

:S Ligge på bordene … han er noget forkælet det er forbudt her hjemme …
Men sød ser han ud:)

[quote=skeem;267428]:S Ligge på bordene … han er noget forkælet det er forbudt her hjemme …
Men sød ser han ud:)[/quote]

Det er det også her - Ferina og Nikita ved det bare ikke, så de slænger dig, hvor det passer dem.

-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Eva;267421]Det gør de stadig - dette her er Milos, som kommer fra Brita!

:tihi::tihi::tihi::tihi:[/quote]

Åhhh, tak, jeg må lære at have lidt mere sans for detaljerne!! Havde ikk lige luret, at der var et bette s på…:ups:

Milos et mys fra migDÈR har vi jo Simba 17 :wehu: Åh hvor bliver man bare SÅ glad.
Hils Ole og Conny mange gange og giv

Indlæg der ser mystisk ud…men det må man tale med Simba 18 om.
Den mus kan noget med putere

Til de der ikke ved bedre…så er Milos den røde hittemis i omplaceringstråden.
Endnu en historie der endte lykkelige ISÆR for MIlos, men så sandelig også for Conny Ole og mig og mine dyrlæger hvor han er bragt ind.
HVOR jeg dog elsker lykkelige ending’s

Dejligt at Milos har fået sig et godt hjem, hvor han rigtig bliver forkælet :thumbup::thumbup::thumbup:

Super afslutning på en hittemisses skæbne :thumbup: