Hilser pænt på

Hej alle kattegale :hjertehop:

Jeg er den lykkelige ejer af en 10 år gammel hankat der hedder Brumme. Jeg, ja jeg hedder Kirsten og bor på Fyn sammen med min mand, og i weekends og ferier min store søn på 17.

Jeg elsker alle slags dyr, og har foruden Brumme en flok undulater, en spurvepapegøje, en stak fugleedderkopper, lidt akvariefisk og en salamander. Jeg er bruger på alle mulige slags fora, men i dag slog det mig, at jeg aldrig har været bruger på et katteforum… :uha:

Her er jeg så, og jeg er rigtig glad for at kunne præsentere Brumme-missen som er den dejligste kat i verden :hjerte:

Jeg har haft ham, fra han var en lille bitte killing. På et tidspunkt fik jeg også en hunkat, men det var desværre for sent, for Brumme var blevet voksen, og havde vænnet sig til at være konge i huset, så han havde meget svært ved at acceptere hende. Desværre nåede han det heller aldrig, for da hun var ½ år gammel forsvandt hun sporløst, og trods efterlysninger og opslag fandt jeg hende aldrig igen.

Brumme lod dog til at hygge sig ganske udemærket med situationen :ups:

Brumme er meget kælen og elsker at blive nulret på maven - han har den mest lækre pels :wehuu: og han er også vild med at blive kløet op og ned af ryggen og imod pelsen.

Han er så god og har aldrig bidt eller revet nogen af hvad jeg ved af.

Men han kan godt finde på at nedstirre en, i håb om at man flytter sig fra hans yndlingsplads i sofaen. Hjælper det ikke hopper han op og lægger sig bag ryggen på en, for så rykker man sig jo lidt væk :høhø:

Han hopper aldrig op på borde eller reoler og lign. og et bestemt nej kan holde ham på den anden side af et dørtrin :pote:

Nå… det var lidt om Brumme… som iøvrigt har fået sit navn fordi han altid spinder… Selv mens hans spiser :tihi:

Jeg glæder mig til at læse om jeres katte.

Venlig hilsen Kirsten

Stort :velkommen: til dig og din skønne misling og hele menageriet :wehuu:

Håber du bliver glad for at være herinde!!

Hej og :velkommen: til dig og din smukke kat :iloveyou:

:velkommen:

Velkommen til dig og alle dine dyr! :velkommen:
Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her. :yah:

Brumme er godt nok en lækker kat! :wehuu: Han ligner en hel del min gamle hankat, som bor hos mine forældre. :hjerte:

:velkommen:til et godt katteforum :slight_smile:

:velkommen::velkommen:

:velkommen: håber du bliver glad for at være her!

Velkommen til :slight_smile:

Og hvor er Brumme da bare SKØN! :slight_smile:

:velkommen:til Kattegale.

Velkommen til fra en anden ny bruger :heya::heya:

:velkommen::velkommen:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen her inde - her er godt at være.

Hvor er Brumme bare et skønt navn til en kat.

:hjerte:

Tusind tak alle sammen for den varme velkomst :hjertehop:

Hej Kirsten

Ja, vi kender jo hinanden. :thumbup:

Brumme ser ud til at være en dejlig kat. Systemet vil ikke lade mig acceptere dig som ven lige nu… Jeg prøver igen i morgen. :høhø:

Mine katte?? Jo jeg har jo (Peppi og Einstein skulle jeg lige til at skrive :p) Kaj som er 2 år, Oliver som er 1½ år og i går fik jeg så en hittekilling indendøre, ved et “uheld” :ups:. Hun har ikke noget navn endnu andet end misling.

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hjertelig velkommen på Kattegale.
Jeg håber, at du bliver glad for at være her. :heya:

:velkommen: herfra.
Brumme er en meget smuk mis :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Til dig og den flotte fyr, Brumme. :inlove:
Jeg håber, du bliver glad for at være her blandt os kattegale.
.

:velkommen: