Himlen har fået en ny stjerne

Cæsar blev sendt over broen i onsdag, han var nået til det punkt, hvor det ikke var fair at forsætte.

Cæsar havde gigt i hale, ryg, og begge forben samt HD på begge hofter, han har i flere år klaret sig godt på en Cartrophen sprøjte efter behov.

Men nu var det også komme hjerteproblemer til samt han havde fået Hyperthyreoidisme.

Jeg fik i sin, for 11 år siden, Cæsar fra Inges Kattehjem, hvor han kom fra et dødsbo. Cæsar havde været formidlet ud et par gange før, men kommet retur hver gang fordi han tissede udenfor kattebakken. Cæsar havde en smule sten i hans urin, men langt fra nok til at forklarer hvorfor han gjorde det. Men ingen ville have Cæsar og han trak sig mere og mere ind i sig selv, uanset hvad de gjorde for ham på kattehjemmet.

Det lykkes at finde årsagen til hans urenlighed, hvilket var frustrationer. Så snart årsagen var væk, ikke mere tisseri uden for kattebakken.

Cæsar var en helt speciel kat, jeg har aldrig mødt en kat som ham. Han havde helt bestemt hans meninger om hvor verden skulle styres, og hvad den skulle indholde. Han havde hans egen rolig måde at gøre tingene på, og han var altid klar til at hjælpe den “svageste” i en svær situation, det være sig kat eller menneske.

Cæsar efterladen et enormt hul, som nok aldrig bliver udfyldt igen.

God rejse over broen

4 Synes om

:kram:

:kram:

Så fin en mindetekst om Cesær. :heart::heart::heart::heart:

:lys:

Et kæmpe :kram: til dig

og et :lys: til Cæsar

Det gør mig ondt…sov sødt Cæsar
:lys:

:lys:

:lys::kram:

:lys:

Det gør mig ondt for dig, Inge :troste:

Men jeg er glad på Cæsars vegne over, at han til sidst fandt det perfekte hjem, hvor han havde et godt liv og mange gode år :heart:

:kram:

Cæsar var en fantastisk kat. Hans evne til at ignorere fremmede gæster indtil han havde set dem an var spektakulær. :tihi:
Når man var accepteret, så var han venlig, men også lidt nedladende, som kun en kat kan være. :hjerte:

:kram:
God rejse Cæsar :lys:

Det gør mig ondt. Jeg har aldrig mødt Cæsar, men hans store personlighed står alligevel klart for mig gennem dine beskrivelser af ham gennem årene

:lys:

1 Synes om

:lys:

Åh Inge, det gør mig ondt :troste:
Cæsar :lys:

Det gør mig ondt.
:lys:

Det gør mig så ondt :kram:

:kram: