Hippierne havde travlt her i weekenden

Bjørn havde besøg af en flot gutter fra Sjælland det meste af weekenden og jeg var ikke hjemme. Da de ankom, havde Bjørn meget tydeligt gjort det klart for dem, at dørene skulle holdes lukket, så kattene ikke kunne løbe ud [smilie=hate-boid.gif] Og der var sat skilte op rundt omkring.

Da jeg kommer hjem, fortæller Bjørn, at han havde været på indkøb sammen med en af de andre. Da han kommer hjem, ser han 3 meget slukørede gutter stå på gårdspladsen ved porten til laden -uha -øøøvvvs -bleg

Bjørn går hen til dem og den ene får fremstammet, at en at kattene altså må være kommet ud, uden de har opdaget det - og at det vist var Bebse. De bedyrede alle, at “det ikke var dem”, men det var jo sket alligevel. De havde set hende løbe over gårdspladsen og over i laden. De var derfor drønet -mai efter hende og ind i laden og havde efter bedste evne forsøgt at kalde hende til sig og at indfange hende… Men uden held. De undskyldte mange gange -sorry

Da Bjørn så kommer ind, ser han, at alle kattene stadig er der. Og SÅ bryder han ud i latter. En af naboerne har nemlig en semilanghåret blandingskat, som kommer her hver dag og snakker med kattene gennem indhegningen og går og undersøger laden for mus. Og det var den, de havde set og forsøgt at indfange -høhø

Jeg kan stadig grine, når jeg ser de 3 slukørede for mig.

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

De er så ikke de eneste, der har taget fejl. For vores kattepasser ringede også og fortalte os, at de havde set Bebse løbe udenfor indhegningen. Ditte ringede før de kom ind i huset og kunne konstatere at Bebse altså stadig var her. -høhø

Uh ha -uha , sikke en forskrækkelse, men det var da godt det var naboen kat. -what

De må nu have set noget fåret ud de 3 gutter, da de opdagede fejlen. -nananana

Den var ellers meget god. Og så havde de stået der og ventet der faldt brænde ned, når du kom hjem -xxrotflmao -xxrotflmao

Næ næ, jeg kom først hjem igen, da de var draget mod Sjælland. Det var Bjørn, de skulle stå skoleret overfor og de havde åbenbart stået og forestillet sig, hvor stik tosset motocanaglia_nonegiusto han ville blive over, at de ikke havde passet på kattene -tihi -tihi

Nååå -hahaha -hahaha -hahaha

Altså May-Britt.

Jeg nåede lige at tænke “åh nej!”.

Bjørn måtte være stolt af hvor ansvarsbevidste de trods alt er og hvor “dårlig samvittighed” de havde da de troede at det var dem. -thumbs