Hittekat

Hej alle sammen …
Jeg er lidt på bar bund … Jeg modtog en hittekat for nogle dage siden … Der er tale om en killing på 12-16 uger … Hun fik en ormekur da hendes mave var noget tyk, så ville lige være på den sikre side… Men, jeg kan ikke lade være med at have den her ubehagelige fornemmelse for at der er noget galt… Det er hendes vejrtrækning… Når hun sover, kan man tydeligt høre hun snorker meget, og generelt trækker vejret… Men når hun så spinner - når hun trækker vejret ind, så åbner hun munden hver gang hun spinner … Som om hun ikke kan trække vejret ordenligt… Hun spiser ganske normalt… Hun har haft lidt dirrë …Men tænkte det sikkert var stress… Hun sover også en del nu… men normalt elsker hun at lege med de andre i flokken, og har det godt…Hun reagere heller ikke når man kalder, som om hun ikke kan høre:?

Nogen ideer om hvad det er, eller om jeg måske bare er en værre hønemor :slight_smile:

Er hun tjekket af en dyrlæge? Det kan være ganske harmløst der er galt, noget meget alvorligt eller slet ingenting.

Jeg ville tage en tur forbi Dr. Dyr i morgen

Jeg ville tage hende til dyrlæge som det første i morgen.

Det kan være mange ting…og ingenting - men afsted til dyrlæge, så får du også fred i sindet :slight_smile:

ENig - afsted til et sundhedstjek - det kan være blokerede luftveje… det kan også være hun bare ER sådan :slight_smile:

better safe…

Hvor tyk er hendes mave? Er hun meget rund?

En tur til dyrlægen lyder som en god idé - det er jo desværre lidt svært at spå om hvad der kan være galt …

Har været til dyrlægen med hende forleden for at tjekke efter chip osv. han tjekkede hendes øre og øjne… Men han syntes hun så fin ud… Men måske der skal større undersøgelser til… Plus, det er lidt svært for mig at skulle betale det, da jeg allerede skylder dem over 700 kr. for at få min dreng kastareret og øretattoveret … :S Ved godt jeg bør gør det alligevel…