HJÆÆÆÆÆLP MOR… Der mangler noget.
Sikke mange nye dufte.
Jeg synes vores terrasse ser lidt mærkelig ud mor men den dufter godt.
Beskidt? Hvad snakker du om!
(håndværkerne er i gang med at lave nye terrasser og det skulle da studeres nærmere)
HJÆÆÆÆÆLP MOR… Der mangler noget.
Sikke mange nye dufte.
Jeg synes vores terrasse ser lidt mærkelig ud mor men den dufter godt.
Beskidt? Hvad snakker du om!
(håndværkerne er i gang med at lave nye terrasser og det skulle da studeres nærmere)
:høhø: happy misling på opdagelse
Jamen katte er super hjælpere så snart der skal laves noget
Hold da op en smuk blå mis
Åh ja - sådan noget er meget spændende og skal undersøges grundigt. Herlig serie.
Skulle hilse fra Silke og sige tak.
Hun ved det desværre godt og elsker at gå ude og blive beundret af folk der går forbi…
Tror ikke håndværkerne brød sig om hendes hjælp. De gik i en KÆMPE bue uden om hende.
Lækre billeder! Og hvordan kan nogen dog gå i en bue UDEN OM så smuk en kat?! :?
Det forstår jeg heller ikke og Silke sendte dem også undrende blikke…
Dejlige billeder - og lækker lækker hale den mis har
Nu er vores skovkat Milly jo meget ældre, men hold da op, hvor Silke’s positurer minder om noget, vi også har set her, når der er noget nyt (og måske farligt), der skal undersøges. Måden at stå på, måden at strække hovedet frem - og halen som en vajende fane over ryggen. Præcis det samme.
Hihi, hvor er hun en lækker misser… Og MEGET “investigating” derude i det nye
Herlig serie - og sikke en flot hale den kat har.
Tak for alle komplimenterne…
Jeg elsker også hendes skønne hale bortset fra når den lige ender en tur i maden. Min lillebror har døbt hende radiobilen fordi den altid stritter lige i vejret.
Finn Frode: Sjovt at høre at du kan genkende noget af det. Tænker tit over hvad der kommer fra racen og hvad der er hendes personlighed.
Måske har de bare samme sind. Milly har altid været typen, der undersøger tingene grundigt og tænker sig om, før hun kaster sig ud i noget nyt. Det har været tydeligt, lige fra hun var en lillebitte killing - i modsætning til hendes søster, der var meget mere impulsiv. Det ser også ud, som om din Silke også betragter og vurderer på samme måde.