Hjæææælp

Er lige ringet op af klinikken.
En fragtmand har lige afleveret den søøøødeste søøøødeste missepige.
Den er kravlet ind i hand lastbil da han læssede vare af på adressen Lundbergsvej 10 i Ebeltoft.
Firmaet er involveret og de har været rundt i området OG det lokale plejehjem er spurgt. Flere kender katten men ikke ejer.
Det handler om en fin rød m. hvidt missepige. Ganeks ung…omkring 1 år, måske yngre.
Hun er så sej og rolig hun kom spankulerende ud af lastbilen da han havde tømt den her i Galten. Han havde heldigvis hjertet det rette sted og kørte ned på klinikken.
Kan I der har tid ikke lige lægge det ud på FB og andre steder.
Ebeltofts dyrlæger ER kontaktet og der arbejdes på højtryk for at finde ejerene.

Delt. Det var da en mis med mod på eventyr. Håber den finder hjem igen.

Har slået det op på face og bedt folk om at dele … håber hun snart er hjemme igen efter hendes lille juleeventyr

Har også delt på FB

Vinni har taget billede af den smukke missepige og skriver bl.a. hun ikke tror mis har været borte længe. Den gider ikke spise de lækkerier de stiller foran hende og det er IKKE fordi hun er hverken stresset eller utryg.
Jeg har videresendt billedet til FF.
Det var lige hans adresse jeg kunne huske i hovedet. Sidder på arbejde, nemlig

Vinni fortæller også dyrlægerne i Ebeltoft har sagt mange vælger mærkningen fra his dem, når de neutraliserer deres katte. Så hun kan måske være neutraliseret.
Vi har lidt tiden imod os for noget skal der jo gøres da klinikken har lukket fra på lørdag klæ. 13 til torsdag morgen kl. 8.00

Skøre kat!! Lad os da håbe, at nogen mangler hende!
VH
Susanne

Her er billedet af den smukke, røde hunkat fra Ebeltoft… :hjerte:

ER hun ikke fin. Jeg HAR køsset på hende. Kastede lige bilen ind omkring klinikken og hun sad klar til køsser. KÆFT, hun er sød. Det ER svært at sige hvor gammel hun er men meget over 1 år tror jeg ikke hun er. Hendes tænder (kiggede hende i munden og det havde mine dyrlæger også gjort) og de var SÅ flotte og så ret nye ud.
HVIS ikke ejer dukker op, kommer hun ud i et plejehjem på lørdag inden klinikken lukker i 4 dage.

Hun er godt nok dårende dejlig!
VH
Susanne

Åh, hun er da bare lækker :smelter:

Hold op en smækker-mås!
Håber da at hun finder hjem, enten det gamle eller et nyt :smiley:

Hun er så smuk - og helt sikkert nogens.
Jeg håber eftersøgningen i Ebeltoft giver resultat, så hun kan komme hjem til jul. :slight_smile:

Findes der mon ikke en avis/ugeavis eller Radio i Ebeltoft, hvor man kan fremlyse hende? :slight_smile:

go ide … især det med radioen

Jeg har fået et vink om mis skulle bo i Søhusparken i Ebeltoft og at en ansat i kommunen kender mis og ejer, så jeg ringer til syddjurs kommune (borgerservice) her når jeg kommer på arbejde og kan ringe tidsmæssigt

Dejligt !

Jeg har talt med både Syddjurs kommune og de var SÅ hjælpsomme og ville spundse rundt iområdet og forhører sig ad.
Jeg har også talt med en sød medarbejder i det firma fragtmanden var hos og hvor mis er gået ind i bilen og de var lige så søde og hjælpsomme.
Det var desværre ikke den mis der sidder hos mine dyrlæger, men istedet en hvid mis og den er i området endnu.
Men banditmis der sidder på klinikken, kunne medarbejderen på kommunen fortælle, at den havde fået bandvæsenet på arbejde i sidste uge, da den skulle hneten ned højt oppe fra i et træ. Så det ER en bandit-mis og den er faktisk til fare for den selv.
Jeg kan se i ånden den gør nummeret endnu engang, så jeg har fået den chippet og den er blevet behandlet for øremider og orm og vaccineret og så længe den ikke har en ejer kommer den til at stå i mit navn. Den skal jo have en base til næste gang den hopper på en bil og måske ender i Timbuktu.
Men jeg håber ejeren viser sig inden imorgen kl. 13. Gør vedkommende ikkie det hentes den at en sød pige jeg kender og hvor den kan bo til en løsning (hvad det så end må blive) findes

Så har sagen taget en ny drejning.
En sød dame fra Skanderborg har ringet fordi hun har set mis på FB…deres røde og ganske unge mis har været borte i omkring 1 måned og der kommer SÅ mange fragtbiler hvor de bor, så nu kan det vær det slet ikke er en mis fra Ebeltoft men en mis fra skanderborg. Hun kommer og kigger på mis her om lidt

Det udvikler sig da til at blive et julemis mysterium …