Hjæææælp

ja absolut, og bare det hele ender som et eventyr med lykkelig udgang

:kryds: for den når hjem hjem inden jul

Damen fra Skanderborg og hendes datter har været omkring klinikken og kigget på mis. Det var ikke deres, desværre
Så nu hentes den imorgen inden klinikken lukker til juleferien og så må vi se hvad det hele udvikles til
Den er idag blevet chippet, behandlet for øremider, orm og har fået en vaccination.
Jeg hverken vil eller kan forsvare en (antagelig) ikke vaccineret kat skal bo hos en hjælpsom pige der vil være plejehjem og jeg syntes den bør som det mindste chippes, når det nu er en rende-maske-mis der igen en anden gang kan stå på en bil og ende hvor som helst. Og øremiderne havde den jo så det bør man gøre noget ved og orm må man antage den havde så den fik en kur

Det gør det !! … på den ene måde eller anden … når først en kat er i dine hænder så er den i sikkerhed … happy ending :thumbup:

Hvor er der altså bare nogle katte der er heldige at du kommer ind i deres liv!
Du er jo et helt julemirakel i dig selv :smiley:

Og det allerbedste ved Britta er at hun virker HELE året :tihi:

[QUOTE=kamikaze;1002196]Så har sagen taget en ny drejning.
En sød dame fra Skanderborg har ringet fordi hun har set mis på FB…deres røde og ganske unge mis har været borte i omkring 1 måned og der kommer SÅ mange fragtbiler hvor de bor, så nu kan det vær det slet ikke er en mis fra Ebeltoft men en mis fra skanderborg. Hun kommer og kigger på mis her om lidt[/QUOTE]
Den røde kat damen fra Skanderborg efterlyser, kunne vel ikke være en hankat…? Har igen igen en rød hankat gående, der ikke vil gå hjem. Han er ikke sulten, men tydeligvis nysgerrig efter at komme ind, og lader sig ikke kyse af mine 4 højtråbende katte. Det er næste ikke til at holde ud at se ham sidde uden for vinduet og kigge ind i stuen til os.

Jeg kan ikke forestille mig andet end det var en hunmis de havde mistet. De havde selv opfostret hende og to andre mislinger, da mormis var blevet bidt ihjel af en omstrejfende hund. Dèt var hvad min vet. fortalte mig
Susanne, hvis du kan få fingrene i ham din røde mis, så sæt et efterlysningshalsbånd med dit telefonnummer på, på ham og se hvad der sker

nu er røde hittemissepige kommet ud i sit plejehjem og vi giver lige folk et par uger eller 3 til at få deres kat igen
sker der intet bliver hun gjort til en savannah og så skal der findes et hjem til hende
men nu ser vi…sommetider sker der pludselig et gennembrud og vi kan ikke andet end se tiden an

Åh jeg håber og krydser alt for den lille pige kommer hjem til sine rigtige ejere igen.
Synes det er et ufattelig godt arbejde du gør Brita for alle de stakkels katte !

Har lige fået en besked fra en pige der åbenbart har set oplysningerne om røde-missepige. Hun var på besøg hos noget familie for nogle dage siden og så en kat der lignede denne mis og det var i Søhusparken i Ebeætoft. Nu er hun spurgt omikke hun vil kontakte de hun mener ejer den. De havde nemlig kaldt på katten da hun var der.
Vi må se hvad der sker

Enden på Rødemissepigens rejse var hendes ejer blev fundet. Han syntes om ideen at hun blev sterilliseret og alt det andet og han hentede hende efterfølgende og betalte klinikken hvad de skulle have. Dog nåede hun at blive en Savannah, da hun jop blev chippet og vaccineret (kan ikke huske om der blev gjort andet)…det var jo lige op til jul og højtiden var imod os.
Men enden blev hendes plejehjem afleverede hende og hun blev ordnet og endelig kom hun hjem igen.
Nu håber jeg hun bliver hvor hun hører til

Dejligt at hendes ejer blev fundet!

super at ejer blev fundet og var glad for sin nye savannah :slight_smile:

Det var da godt … men hvor boede hun så oprindeligt ?

Hun boede i Ebeltoft hvor fragtmanden havde “samlet” hende op. Det var via FB hendes ejer blev fundet

Okey … godt vi har FB ! … går ud fra de var glade for at få hende hjem efter det eventyr !

MEGET glade…og de fik en negativ-testet for FIV & FeLV, neutraliseret, øremærket og lagt i reg, vacc. ormekur-kat hjem igen. Kan ikke huske om hun blev behandlet for øremider…men hun blev i hvert tilfælde chippet også inden vi vidste hvis mis hun var. Det ville jeg have når hun nu skulle ud i et plejehjem…det kan man ikke være andet bekendt overfor både kat OG plejehjem