Hjææælp, kattepasning!

Jeg har skrevet ind før, men troede at en veninde ville flytte over til et sted hvor hun måtte have kat, så hun kunne passe min elskede kat i 4 måneder mens jeg venter på at tage hende med til london. det kan hun desværre ikke alligevel, så nu står jeg med håret i postkassen. og hva er mere nærliggende end at spørge jer andre katteelskere end andre? Har en veninde der har tilbudt mig at passe katten lidt, dog mere hendes far der har sagt ja. for hun kan slet ikke lide dyr, så allerede dér synes jeg ikke min kat skal være hvis der ikke bliver sørget godt for hende. Er der nogle her som kender nogen der kender nogle der kan have hende i ca. 4 mdr.? jeg ved det er noget tid, men det er også uheldigt at få hende vaccineret så kort tid før jeg skal rejse og så vente den lange tid på hende…
Jeg skal flytte derover omkring den 1. juli. men først og fremmest skal min elskede kat have et sted at være…:bebe::pote:

Min mor kunne måske passe hende. Men så skal du selv komme med hende, plus, du dækker alt?.. Grus, mad, guffer? … Hvad hvis hun bliver alvolig syg og skal akut indlægges, så betaler du også?.. Skrives der kontrakt? :slight_smile: Du kan svare i PB hvis du ikke ønsker at svare her:)

har du fået min privatbesked?

Har svaret:)

Håber du finder en løsning, ellers er der rimelig gode pensionater rundt omkring

Ja, jeg fik rimelig hurtigt svar herinde, og takket være en pige, der snakkede med sin mor, vil gerne passe hende. så jeg er virkelig glad og lettet nu! Hva skulle jeg ha gjort uden jer på Kattegale.dk?

Min mor?:slight_smile:
Det var dejligt, gav hende bare nummeret, og sagde hun kunne beslutte sig om hun havde lyst, håber i finder ud af noget:)