Hjælp! alt på hovedet

min tykke kat har lagt sig på mit tastatur og nu vender billedet i computeren på hovedet !! :S … vilken tast er han kommet til at trykke på og hvad kan jeg gøre ??

Prøv F10 - den har genoprettet billedet for mig nogle gange, når Guinness har vadet rundt, hvor han ikke hørte hjemme :slight_smile:

Kan du ikke bare vende skærmen -LOL-LOL-LOL

F10 hjælper ikke …

Stil skærmen ned på gulvet, og lig en pude foran du kan stå på hovedet oven på…he he
aner ikke hvad han har trykket på.

jeg holder også på den med at vende skærmen, ellers kan du jo stå på hovedet-LOL-LOL-LOL

Prøv at gå i det program , der hedder gendan fra et tidligere tidpunkt … F.eks fra i går :slight_smile:

Nej…pjat til side…

Ctrl+Alt+Pil op

tror du jeg er f*cking Einstein :? … det kan jeg ikke finde udaf :ups:

[quote=Chicabee;138368]Nej…pjat til side…

Ctrl+Alt+Pil op [/quote]
Skattekat…brug lige denne enkle løsning :slight_smile:

har du prøvet at slukke og tænde for computeren?

det er for det meste min nødløsning, der hjælper på mange ting gg

[quote=Chicabee;138368]Nej…pjat til side…

Ctrl+Alt+Pil op [/quote]

… det virkede :wehu:

Tusind tak -blomst

[quote=Ronja;138371]har du prøvet at slukke og tænde for computeren?

det er for det meste min nødløsning, der hjælper på mange ting gg[/quote]

Hehe … ja, prøvede at genstarte … men uden held :rulleøjne:

Øv nu havde jeg lige fået et billede ind af dig på min nethinde hvor du stod på hovedet for at læse skræmen :tihi:

Håber katten fik sig et godt grin :muhaha:

-høhø…jeg har lært det efter Sally dagligt enten går eller ligger ovenpå tastatur , jeg er helt sikker på , hun helt er klar over at så sker der ting og sager med mors computer -fin

Heldigvis har jeg en blærbar, så de blev bare væltet lidt frem og tilbage :tihi:

[quote=Skattekat;138372] … det virkede :wehu:

Tusind tak -blomst[/quote]

:rock:er man nørd eller ej :tihi:

Dejlig så ved jeg da hvor jeg skal søge hjælp når der er noget jeg ikke kan finde ud af :thumbup: