Hjælp.....de forsvandt

Hejsa Alle

Et opråb til alle Jer som var på TICA denne weekend…har nogen af Jer evt. set en plastic pose fyldt med “brokader” - eller hvordan man nu staver det…vi mistede nemlig søndag, sidst på dagen, alle de brokader vi havde vundet…det drejer sig om 6 stk. 1. pladser fra New traid samt 1 stk. 3 plads i all breed og sidst men ikke mindst en 1. plads fra Long Hair…mener vi havde fået dem alle signeret…

Jeg er så trist over at de er væk - da de er et uerstatteligt minde…håber nogen evt. har fundet posen og undret sig over hvor den kom fra …

på forhånd tak anna

Åååhh nej dog:( hvor trist :ked:

Jeg håber inderligt at de dukker op, da de som du selv er inde på uerstattelige.

Øv … kan godt forstå du er ked af det :frowning:

Men hvis nogen med lidt omløb i hovedet finder posen, så burde vedkommende kunne finde udaf hvem det tilhører … på grund af de 1. pladser ??

Håber de bliver fundet :kryds::kryds::kryds:

kokarder s
håber virkelig de bliver fundet igen !!

Vi fandt dem desværre ikke under oprydningen :S

Hejsa Alle

Så er de dukket op…jeg blev kontaktet at de var fundet :slight_smile:

Jeg er super lettet :slight_smile: og vil fluks hente dem :slight_smile:
anna

Heldigt de blev fundet - rigtig ærgerligt hvis de var helt væk.

[quote=antocat;148554] Så er de dukket op…jeg blev kontaktet at de var fundet :slight_smile:
[/quote]

Det var sørme en fantastisk nyhed :thumbup::thumbup: De er jo hver især unikke og har derfor en værdi for jer, der ikke kan købes for penge :wehu:

Hejsa igen…

Jeg er super glad - brugte de sene aften timer i går efter udstillingen med at gennemgå min færden de sidste timer, inden jeg forlod udstillingen - når jeg er træt bliver jeg let stresset og så smider jeg de mest mærkelige ting i skralde spanden eller fryseren…hmm pinligt…så jeg overvejede da muligheden for at jeg havde kvajet mig…men heldigvis dukkede kokarderne(tak ) op igen…man har lov til, at være heldig engang i mellem :slight_smile:

Sov godt anna

[quote=antocat;148683]Hejsa igen…

Jeg er super glad - brugte de sene aften timer i går efter udstillingen med at gennemgå min færden de sidste timer, inden jeg forlod udstillingen - når jeg er træt bliver jeg let stresset og så smider jeg de mest mærkelige ting i skralde spanden eller fryseren…hmm pinligt…så jeg overvejede da muligheden for at jeg havde kvajet mig…men heldigvis dukkede kokarderne(tak ) op igen…man har lov til, at være heldig engang i mellem :slight_smile:

Sov godt anna[/quote]

Godt I fandt dem :slight_smile:

Da jeg læste første indlæg, tænkte jeg “åhh nej - det er garanteret mig”, så jeg skyndte mig ud i den store taske, som jeg ikke havde fået pakket ud endnu for at se, om jeg som jeres “nabo” skulle have nappet dem med i forvirringen (Hampus fik jo ingen :muhaha:), men det var heldigvis ikke tilfældet :slight_smile:

:-)…hvor sødt af dig at tjekke efter - TAK…det er så let at få noget forputtet med alle de ting man har med sig…var jeg ikke ved at stjæle noget af dit…syntes en klokke ringer…anna

Det tror jeg ikke - jeg har i hvert fald ikke opdaget det -høhø …et par hovedpinepiller måske :fløjte:

yeps…det va det jeg fik lokket fra dig …anna