HJÆLP Føtex adresse Silkeborg

Jeg står i den situation at jeg skal arbejde i Føtex i morgen, i Silkeborg…
I den der åbner i morgen…

Meen søger jeg på deres hjemmeside får jeg to adresser… og da jeg ikke er kendt i Silkeborg har jeg ingen ide om hvilken det er…

Så er der ikke en fra Silkeborg der vil hjælpe mig med en adresse :?

Fandt en artikel om det. Mon ikke det er den?

Nørrevænget, indkørslen er lige ved siden af McDonalds.

Går ud fra du kommer fra Kjellerupsiden, så når du kommer ned i krydset hvor McD er på venstre side (den allerførste lysregulering du kommer til) der drejer du til venstre og lige forbi Mcd’s indkørsel kommer indkørslen til det nye butiksområde hvor Føtex er

Tusind tak begge to :slight_smile:

Og i øvrigt rigtig god arbejdslyst :smiley:

Din Stakkel!!

Jeg var derude idag - og ja den åbnede altså idag - og der var MANGE mennesker (og parkeringsforholdene er ufatteligt dårlige!!)

Men ja, som Felis skriver - du er ikke i tvivl når du kommer derud :wink:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;717852]Din Stakkel!!

Jeg var derude idag - og ja den åbnede altså idag - og der var MANGE mennesker (og parkeringsforholdene er ufatteligt dårlige!!)

Men ja, som Felis skriver - du er ikke i tvivl når du kommer derud :wink:

/Mette[/QUOTE]

oO fik afvide den åbnede i morgen, nå men skidt pyt, i morgen bliver nok værre, når folk nu får løn mandag… og så er der jo altid gode søndagstilbud :slight_smile:

Jeg glæder mig nu rigtig meget, elsker at hjælpe med at åbne butikker… Håber så inderligt jeg kan få lov til at hjælpe med at åbne den Bilka der åbner næste år… På Sjælland :slight_smile:

Skal også være der mandag og onsdag :slight_smile: Skal nok blive godt :slight_smile: og godt med nogle ekstra penge til næste lønperiode :slight_smile: