Hjælp: Hun flytter dem

Hvis fødekassen ikke er overdækket, er det måske en af grundene til, at hun flytter dem ind under sengen.

Mine fødekasser er 80 cm. br. 45 cm. dybe og 40 cm. høje.
(Gamle skabe med skydelåger).

Især når det er så varmt, foretrækker mormis nemlig ofte at ligge ved siden af bibserne og ikke klinet op ad dem.

Hvis du har et lille bord, så prøv at sætte kassen under det.

En flyttekasse af pap er alle tiders, men jeg lægger så en træplade oven på den. Mere, hvis en kat skulle springe op på den.

[QUOTE=Mega;212649]Hvis fødekassen ikke er overdækket, er det måske en af grundene til, at hun flytter dem ind under sengen.

Mine fødekasser er 80 cm. br. 45 cm. dybe og 40 cm. høje.
(Gamle skabe med skydelåger).

Især når det er så varmt, foretrækker mormis nemlig ofte at ligge ved siden af bibserne og ikke klinet op ad dem.

Hvis du har et lille bord, så prøv at sætte kassen under det.

En flyttekasse af pap er alle tiders, men jeg lægger så en træplade oven på den. Mere, hvis en kat skulle springe op på den.[/QUOTE]

Min fødekasse har dobbelt funktion …dels som transportkasse, hvor de alle 4 kan være samtidig - desuden ganske fortrindelig som fødekasse, hvor jeg har den ene låge på klem, (så Gaia kan gå ud og ind), det andet er dækket af et tæppe …Og den har små rum til blok / kuglepen, og hvad man ellers har brug for ved fødekassen. Jeg har to rustfriskåle som jeg bruger på udstillinger, de har stativ som kan hænge på ‘døren’ indvendig - Så Gaia behøver ikke gå ud af fødekassen for at få vand og BabyCat …Hendes øvrige måltider bliver serveret lige udenfor buret.

Jeg bruger denne her :
http://www.dogshop.dk/shop/atlas-car-80-822p.html

Så blev kassen flyttet… Hun tog dem ud en gang og lagde dem under sengen igen… Jeg flyttede dem så tilbage i kassen og nu ser det ud til at de får lov at blive der… :smiley:

Tak for alle jeres gode råd…:wehuu:

Som de andre skriver er det mere eller mindre håbløst at diskutere med en missemor. Hun har sine meninger og de er altid bedre end dine idéer - ihvertfald efter missemors mening. Håber hun (og dig) får lidt ro nu :slight_smile:

Og forresten. Glæd dig til de pisker rundt over det hele. Til at starte med skal du ikke blive forbavset hvis missemor drøner rundt i røven af dem og vil ha dem tilbage i kassen.

[quote=PivC;213013]Så blev kassen flyttet… Hun tog dem ud en gang og lagde dem under sengen igen… Jeg flyttede dem så tilbage i kassen og nu ser det ud til at de får lov at blive der… :smiley:

Tak for alle jeres gode råd…:wehuu:[/quote]

he he…ja lige når man tror at nu bliver de ikke flyttet, og man er i byen og handle…så vupti så er de flyttet igen og igen.

Haha… Du har sikkert ret… Men manden har fri på mandag og gæt hvad han skal lave??? Yeees yeees… Han skal spærre af for missebørn og voksne under sengen… Glæder mig som et lille barn til de begynder at drøne rundt…

Det er mit andet kuld killinger, så har ikke helt glemt det…

(Derfor ved jeg af bitter erfaring hvor svært det er at gøre rent under en seng… hehe)