Hjælp IKEA Gentofte

Hej

Jeg er i problemer, vi ønsker os en lampe der kun er på lager i Gentofte.
Kan købe den klik og hent, jeg komme bare ikke forbi IKEA Gentofte, er der en kattegal der skal forbi en af de nærmeste dage?

Hvad er det for en lampe, du mangler?
VH
Susanne

Det er denne.

Nah, har jeg ikke på lager, medmindre jeg piller den i soveværelset ned :wink:
VH
Susanne

Ja det kan vi da ikke have, håber der er andre der skal i ikea, ellers får jeg en meget lang tur d. 27

Over til covid land

Jeg kan godt hente den for dig. :slight_smile:

1 Synes om

Uha, den forbudte zone! Så hellere sende Marie :slight_smile: :wink:
VH
Susanne

1 Synes om

Men den bliver på djævleøen indtil Susanne kommer forbi i januar. :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Jeg ved ikke helt, hvornår jeg skal afsted igen. BOAS gruppen var lige ved at være klar til en ny dato i januar, og så lukkede Fru Frederiksen ned for alting igen, så der blev aldrig fastlagt noget :confused: Så lige nu er januar kalenderen tom-agtigt.
VH
Susanne

Jeg har ingen stress, med at få den hjem, det største er at kunne få lampen, som har været udsolgt i Jylland.
så kommer da nok en mulighed for at få den til jylland

Hvis der bliver lukket op for grænserne så kan det være at jeg skal en tur til Norge fra Kastrup og så kan jeg godt tage den med retur til fastlandet :slightly_smiling_face:

Det ville være super, vi må se på hvordan de næste uger går

Sikke stille her er i dag - er alle ude og bytte julegaver ? :smiley:

Det kan man jo ikke endnu :tihi:

1 Synes om

Er der ikke åbent i forretningerne i dag ?

Det er kun dagligvare butikker og apoteker der må holde åbent pt - gælder til 3 januar

1 Synes om

Er det ikke den lidt forkerte tråd til denne snak??

4 Synes om

Jo, det har du ret i, jeg ved ikke, hvordan jeg fik mine decembertanker skrevet i denne tråd. :rolleyes:

3 Synes om

Jeg kommer nok til Sjælland i uge 4

2 Synes om