Hjælp IKEA Gentofte

Så må du jo komme forbi og besøge snørebåndsdræberne. :wink:

He he jeg satser på at hænge skoene op så de ikke bliver angrebet igen :joy:

1 Synes om

Jeg kommer desværre ikke over Sjælland alligevel, da jeg tager færgen fra Hirtshals i stedet for.

Hey husk ingen stress, tage det rolig, ifølge DANSK ordbog ( ikke forhaste sig eller hidse sig op; gå roligt, besindigt eller langsomt til værks)

Passer fint til en COVID-19 tid.
Og jeg er super glad for jeg får en lampe engang :grinning:

1 Synes om

Det er netop for ikke at stresse for meget at jeg tager færgen i stedet for. Og så kan jeg lige være hjemme lidt tidligere end hvis jeg tager flyveren. Men jo, der er stress på. Nyhederne om at smittetallene går ned hjælper dog.
Men jeg har fået deadline på at hente killingen så hvis det her glipper, så får jeg hende ikke. F*CK corona! Stik os så de vacciner!

4 Synes om

Har du fundet en løsning på at komme ind i Norge uden karantæne? Eller skal I mødes ved færgen?

Hvis jeg er væk mindre end 24 timer, så skal jeg ikke i karantæne.
Jeg kommer til at opholde mig i Norge maks 2 timer

1 Synes om

Meget interessant. Jeg har en hunkat, der gerne vil på date i Norge, så det skal jeg da lige se på. Indtil videre er jeg så svineheldig, at hun ikke løber alt for voldsomt, men det bliver nok ikke ved :slight_smile:

Jubii, vi køre til Sjælland i weekenden måske kunne det lykkes at få lampen med hjem til Randers

5 Synes om

Alt godt kommer til den som venter :wink:

Så må jeg vel hellere grave den frem fra kælderrummet.

1 Synes om