HJÆLP - jeg er kommet på den mht kattevasken

jeg ved godt jeg er lidt sent ude, men som spået så er min tid lidt knap i denne uge, men nogle venlige sjæle fik mig overtalt til at deltage i coon showet på søndag… :venter:

men jeg er på den nu, for min trofaste støtte og vaskesuperhjælper Anika kan ikke i denne weekend… :cry:

er der nogen af jer coon folk der IKKE selv skal med eller nogle venlige NFO folk som shower selv, der har tid til at komme og hjælpe mig på lørdag?? for jeg har 3 katte der skal sætte op, men uden hjælp, der vil jeg rent helbredsmæssigt ikke kunne :frowning:

Det er 2 erfarne vaskebjørne og 1 nybegynder der skal i bad, så det burde ikke give de helt store problemer :kryds::kryds: men alene kommer jeg ikke igennem…

er der nogle dejlige venlige rare kære superovermega søde (gerne med vaskeerfaring) semi-langhårsfolk der har lyst/tid/mulighed for at hjælpe mig på lørdag ?

Pretty please?

:kram:

Havde jeg jeg boet lige om hjørnet var jeg gerne kommet og hjulpet med kæmperne.

tak søde - jeg håber bare virkelig at der er nogen der kan hjælpe, for grunden til at jeg ikke havde meldt til var fordi jeg ikke havde tiden… det skulle jeg jo lidt have holdt fast i, men nu fanger bordet…

min mands talenter er mange men fornemmelse for hvordan katte skal vaskes er ikke en af dem…

help please :slight_smile: ??

[quote=Battlestar;198511]tak søde - jeg håber bare virkelig at der er nogen der kan hjælpe, for grunden til at jeg ikke havde meldt til var fordi jeg ikke havde tiden… det skulle jeg jo lidt have holdt fast i, men nu fanger bordet…

min mands talenter er mange men fornemmelse for hvordan katte skal vaskes er ikke en af dem…

help please :slight_smile: ??[/quote]

Ka’ han så ikke bare nøjes med at holde, så ka’ du vaske? Det gør vi herhjemme og det fungerer super :slight_smile:

Du bor desværre for langt væk, men håber du finder en løsning.

Havde jeg ikke skulle på 12 timers vagt og selv gøre en klar lørdag, ja så var jeg gerne kommet og hjulpet dig.
Jeg kan ikke engang tilbyde dig fredag, for der skal jeg også arbejde.

Jeg håber virkelig du finder en, men en anden gang kører jeg gerne ind og hjælper dig.

Vi skal have arbejdsdag i foreningen, så jeg er nok ret busted resten af dagen ellers ville jeg gerne have givet et nap med og fået mulighed for at nusse dine skønne Coons :slight_smile: Men hvad med AnnDorrit?

Jeg går under ingen omstændigheder under betegnelsen “en med vaskeerfaring” - men jeg har to hænder, som jeg kan stille til rådighed, hvis du ikke finder bedre løsninger :slight_smile:

Det samme her: For mig ville det være chancen for mere hands-on erfaring, inden jeg forsøger mig med mine egne to småbamser.

Det var da dejligt at du har fået et par tilbud til vaskehjæp.

Det er også mange katte at skulle vaske alene, altså tre.

Charlotte det vil jeg meget gerne sige ja til - det vigtige er nemlig at der er en der holder

for ellers kan jeg ikke vaske :slight_smile: min kære mand har jeg haft til at holde 2 gange, men vi kommer op og skændes og han har ikke rigtig flair for hvor katten er og han ser ikke tegnene på at NU har den altså tænkt sig at hoppe så den når at hoppe INDEN han får fat i den…

det er hverken så befordrende for familiiefreden eller for kattevasken der pludselig tager meget længere :slight_smile:

men hvis du har tid Charlotte vil jeg være dig evigt taknemmelig !!

:kram:

[quote=Battlestar;198777]Charlotte det vil jeg meget gerne sige ja til - det vigtige er nemlig at der er en der holder

for ellers kan jeg ikke vaske :slight_smile: min kære mand har jeg haft til at holde 2 gange, men vi kommer op og skændes og han har ikke rigtig flair for hvor katten er og han ser ikke tegnene på at NU har den altså tænkt sig at hoppe så den når at hoppe INDEN han får fat i den…

det er hverken så befordrende for familiiefreden eller for kattevasken der pludselig tager meget længere :slight_smile:

men hvis du har tid Charlotte vil jeg være dig evigt taknemmelig !!

:kram:[/quote]

Det er en aftale :ok:

Hej Battlestar!
Du kender garanteret til proceduren angående opsætning af show med dine katte:)-så jeg kommer gerne og hjælper dig! Mener du bor på Sjælland?
Hilsen Lone

du er en skat :slight_smile:
jeg sender dig lige en PB med adresse…

[QUOTE=zirdelli;198888]Hej Battlestar!
Du kender garanteret til proceduren angående opsætning af show med dine katte:)-så jeg kommer gerne og hjælper dig! Mener du bor på Sjælland?
Hilsen Lone[/QUOTE]

hej Lone
det er super sødt af dig - mange tak :slight_smile: men charlotte har lige tilbudt sig og jeg har takket ja :slight_smile:

:kram: til jer der ellers har tilbudt mig hjælp og et xtra et til dig C :slight_smile:

Supergodt :ok:
Så må jeg erhverve mig noget bamsevask-træning andetstede :slight_smile:

Ham Leise er vist ikke den værste at starte med :ok:

Sig bare til en anden god gang :slight_smile:

[QUOTE=MiSi;199311]Supergodt :ok:
Så må jeg erhverve mig noget bamsevask-træning andetstede :slight_smile:

Ham Leise er vist ikke den værste at starte med :ok:

Sig bare til en anden god gang :)[/QUOTE]

det vil jeg meget gerne tage i mod - for jeg har 3 mere der faktisk skal turen igennem :slight_smile:

hvis du har tid om 14 dages tid ? for jeg skal lige have materialerne hjem… jeg er løbet tør for showcleaner :slight_smile:

:):slight_smile:

Var det mon muligt at se en af dine eller en anden STOOOOOR kat, når sådan en er våd ??

:kryds:

Jeg har aldrig set sådan en stor vamse-bamse-buskehale-kat våd - og jeg er faktisk lidt nysgerrig efter at se, hvor stor den er når pelsen ikke snyder - men man kan se selve kroppen .

:tak:

[quote=Battlestar;199313]det vil jeg meget gerne tage i mod - for jeg har 3 mere der faktisk skal turen igennem :slight_smile:

hvis du har tid om 14 dages tid ? for jeg skal lige have materialerne hjem… jeg er løbet tør for showcleaner :)[/quote]

Det kan du tro! Så er mit vikariat nemlig færdigt, og bortset fra, at jeg jo skal igennem hele systemet igen, så burde jeg få tid og overskud til at få mig et liv igen :slight_smile: Altså efter 30/6 :slight_smile:

Therese - Prøv evt. lige at se i min tråd med billeder fra Flensborg udstillingen :slight_smile: Der er et af Diego der lige er kommet ud af badet.

Regitze - godt du fandt en. Tre katte er godt nok en håndfuld.