Hjælp Kalundborg eller Hellerup

Jeg står lidt i en knibe med en gave fra nissen, som datteren er sikker på at han kommer med. Vi har kørt det halve af jylland tynd for at opdrive den, og det er bare ikke lykkedes.
Så jeg ville høre om der var en venlig sjæl i Kalundborg som ville hjælpe. Jeg kan se de har den på lager i BR, Kordilgade 4 i Kalundborg. Og derfor ville jeg tigge til en som kunne købe den til mig i dag, og så sende den hertil.

Jeg overfører selvfølgelig pengene med det samme og også til portoen.

og den er ikke her i Fredericia?

Nej desværre, der var 1 tilbage i går, og den er væk nu, de ligger desværre ikke til side i BR. :frowning:

En skam med den bro, ellers kunne jeg nemt have gjort det. Men hvis du nu ringer til BR i Randers - eller hvor den nærmeste måtte være - og siger, du kan se, de har den på lager i Kalundborg, tror du så ikke, de kan få den sendt til dig? Eller i hvert fald til butikken, så du kan hente den der?

[QUOTE=galath;753680]En skam med den bro, ellers kunne jeg nemt have gjort det. Men hvis du nu ringer til BR i Randers - eller hvor den nærmeste måtte være - og siger, du kan se, de har den på lager i Kalundborg, tror du så ikke, de kan få den sendt til dig? Eller i hvert fald til butikken, så du kan hente den der?[/QUOTE] Nixen desværre ingen kundeservice der. De fandt de nærmeste butikker til os i går, men da de ikke fik salget, så stoppede hjælpen.
Der var 1 tilbage i Vejle og 1 i Fredericia i går, og jeg spurgte om de ikke kunne ringe og få dem til at ligge den til side, men nej desværre, det var de sikre på at de ikke gjorde.

[QUOTE=KKH;753682]
Der var 1 tilbage i Vejle og 1 i Fredericia i går, og jeg spurgte om de ikke kunne ringe og få dem til at ligge den til side, men nej desværre, det var de sikre på at de ikke gjorde.[/QUOTE]

En anden gang, så ring selv - det gjorde jeg for en del år siden :slight_smile:

Det er ikke noget de har i Toys’R’Us :?

[QUOTE=KKH;753682]Nixen desværre ingen kundeservice der. De fandt de nærmeste butikker til os i går, men da de ikke fik salget, så stoppede hjælpen.
Der var 1 tilbage i Vejle og 1 i Fredericia i går, og jeg spurgte om de ikke kunne ringe og få dem til at ligge den til side, men nej desværre, det var de sikre på at de ikke gjorde.[/QUOTE]

Har du prøvet at ringe til dem i Kalundborg? Det lyder selvfølgelig ikke lovende, men man kunne jo være heldig…

Hvad er det i øvrigt, du leder efter? Hvis du tør skrive det - men hun falder vel næppe over det herinde :smiley:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;753683]En anden gang, så ring selv - det gjorde jeg for en del år siden :slight_smile:

Det er ikke noget de har i Toys’R’Us :?[/QUOTE]

Nej den nærmeste toysrus der har den er i Helsingborg :smiley:

[QUOTE=galath;753684]Har du prøvet at ringe til dem i Kalundborg? Det lyder selvfølgelig ikke lovende, men man kunne jo være heldig…

Hvad er det i øvrigt, du leder efter? Hvis du tør skrive det - men hun falder vel næppe over det herinde :D[/QUOTE]

Det er en Penbo. En pingvin som “føder” et æg med en lille unge i. Og hun er kun lige begyndt i 0.klasse, så chancen for at hun kan oversætte det navn er minimal. :wink:

Haha, den er sød :slight_smile: Hov, måske skulle jeg nøjes med linket.

http://www.youtube.com/watch?v=_KRQn4IeMss&feature=relmfu

Hvis en skal købe den for dig og sende den, så se om du kan finde en større by.
Tvivler på der er mange her fra Kalundborg :slight_smile:

Karina, har sendt dig en sms.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;753694]Hvis en skal købe den for dig og sende den, så se om du kan finde en større by.
Tvivler på der er mange her fra Kalundborg :-)[/QUOTE]

Det var også kun fordi jeg så der var 3 i Kalundborg i går, så chancen var størst der.

Men ellers står der at Hellerup har på lager, men der så jeg ikke antallet i går.

Tak for tilbuddet Winnie, har svaret dig :slight_smile:

Karina. Det var så lidt.

Jeg skal da gerne se efter i BR på Strandvejen i Hellerup i morgen:)

Tusinde tak Camilla. Vi forsøger at ringe for at høre om vi kan få lagt en til side, når de åbner i dag.

God ide:)

Der er ikke flere i Hellerup, for den er allerede lagt til side. I Kalundborg er der så heller ikke flere, så vi krydser fingre for at hun ikke mister troen på nissen, når hun får noget andet end hvad hun har ønsket af ham.

Men tusinde tak for hjælpen. :slight_smile:

Det var ærgreligt:( Jeg forstår godt din iver for at glæde datteren:)