Hjælp McCoy med at blive månedens kat hos Hjemmet

Ja, hvis I har lyst, så må I meget gerne hoppe herind og stemme på månedens kat :smiley: Jeg kunne absolut godt bruge 500 kr til foder :tihi:

McCoy er nr 4 (står med siden til op af det lille træ)

(Og tak til Danpia for at gøre mig opmærksom på det - har bare uploadet billedet og ikke tænkt mere over det :slight_smile: )

Så har jeg stemt, dog med en falsk emailadr, jeg gider ikke få nyhedsbreve og reklamer fra dem. Men den skrev til slut, tak for din stemme, så mon ikke den er gået igennem.

Missemanden - Mange tak! :smiley:

Man kan også bare fjerne vingen i at man vil modtage nyhedsbreve etc, så modtager man ikke noget :slight_smile: Jeg har tidligere stemt på andre brugeres katte herinde fra og ikke modtaget noget fra hjemmet af den grund :slight_smile:

Jeg har stemt. :thumbup: På McCoy selvfølgelig.

Er her også stemt på McCoy :slight_smile:

Så fik McCoy min stemme også :slight_smile:

har osse været forbi
:smiley:

Så har jeg stemt på smukke McCoy

Mange tak alle sammen, sætter stor pris på at I gider gå ind og stemme :thumbup:

Så er der en stemme herfra :slight_smile:

Med fornøjelse :thumbup: - og Hjemmet plejer at respektere, hvis man ikke vil have mail. :slight_smile:

Mange tak :slight_smile: Og helt enig

Har stemt - der er jo ingen tvivl :smiley:

Det er sok at vælge mellem Mac og pc :wink:

[QUOTE=lenschow;1099597]Har stemt - der er jo ingen tvivl :smiley:

Det er sok at vælge mellem Mac og pc ;)[/QUOTE]

Og hvad vælger du så :? Mac? PC?

:wink:

Jeg har også stemt flere gange :slight_smile:
Man må nemlig stemme lige så tit, man har lyst til - så en gang pr person er ikke nok :slight_smile:

MAC naturligvis :slight_smile:

Selvom jeg kun har pc herhjemme, er det min DRØM og i første omgang kan jeg så stemme på katten :wink:

Ah, well. Så håber jeg at I orker at blive ved at stemme lidt endnu, når I har tid :tihi:

Husk gerne McCoy :tak:

Ih altså, jeg har været alt for slap med at huske denne tråd.

Men nu har jeg stemt på McCoy igen… :slight_smile:

Her: Hjemmet

Og igen… :slight_smile: