Hjælp med at sprede budskabet

Jeg modtog dette link i dag i min mailboks med opfordring til at sprede budskabet til så mange som mulig. Da jeg jo ikke har jer alle på facebook, tillader jeg mig også at poste det her.

Jeg advarer, det er ikke for sarte sjæle.

http://media.causes.com/550900

Jeg havde ikke lyd på - Blev de reddet fra en hunde/hvalpe fabrik?

Stakkels små hunde - Tænk at “leve” under sådanne forhold - Og alligevel være så gode. - Ohhhh den der slikkede den ene på hagen, ligner en der er dybt taknemlig og bare siger “TAK, TAK, TAK og atter TAK”.

Ja, det blev reddet fra en hundefabrik. De anslog der var mindst 500 hunde :frowning:

At se de små hunde være så taknemmelige og tillidsfulde på trods af de triste vilkår de er blevet budt, er bare så rørende.

Og det er fra præcis sådan nogle steder at man får Tjekkoslovakiske Rottehunde, RedNose Pitbulls, billige småhunde osv osv osv… De PuppyMills ligger så bare i Polen eller et andet af de gamle østlande - men forholdene er mindst lige så forfærdelige!!!

Om jeg forstår, at man kan få nogen til at købe hund, uden at de først ser i det mindste morhunden og stedet hvor hvalpene er vokset op!!!

Stakkels dyr :frowning: Køberne har jeg ikke så særligt ondt af - de burde vide bedre… Man kan altså komme til at spare lidt for mang epenge…

Hvor frygteligt :ked:

Jeg anede ikke at der fandtes sådan nogen steder, jeg kunne sikkert godt have været en af de købere, som man åbenbart ikke har ondt af :frowning:

I skal da ikke bilde mig ind at der er købere der får lov til at komme med ind i den rædselshal.

[quote=Lunica;243276]Hvor frygteligt :ked:

Jeg anede ikke at der fandtes sådan nogen steder, jeg kunne sikkert godt have været en af de købere, som man åbenbart ikke har ondt af :frowning:

I skal da ikke bilde mig ind at der er købere der får lov til at komme med ind i den rædselshal.[/quote]

Nej det tror jeg heller ikke på, at de gør. Jeg tror hvalpene bliver vist frem og solgt et andet sted fra.