Hjælp mig med at vælge

Det er Langt ude, men nu prøver jeg denne metode…
Afstemning, hvilken killing kan I bedst lide ?

Den røde ( ham med de store øjne )

eller

den røde med sølvet ( mindre øjne og højere ører )

Jeg skal beholde en af dem og undskylder meget over for personer jeg har spurgt før, fladsnude personer må gerne komme på banen ( igen ) I andre ligeledes…

Jeg kan kun beholde en, og har aldrig før været i tvivl…måske kan I hjælpe mig på vej ?

Jeg synes begge er super dejlige :wehuu: Men der er noget over den øverste-love :hjerte:

tak, hehe ham vælger de fleste

De er smukke begge to - men jeg ville vælge den øverste.

Jeg har ikke en pind forstand på type osv. - men han er i mine øjne en lille smule smukkere end sin bror.

Sikkert på grund af de varmere farver - og så de skønne øjne.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:tihi: Okay :slight_smile: Men nu har jeg så heller ikke en disse forstand på persere synes bare at han har nogle dejlige øjne og et skønt hovede :wehuu:

Tak Eva, det er et frygtelig dilemma jeg er i LOL

Klart ham med sølv :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg vil også vælge den øverste. Ham som virker mest rød. (dog ikke valgt derfor!) Men han ser mere mild ud i ansigtet, måske har det noget med ørenses placering at gøre, det ved jeg ikke helt.

Tak Sanni :slight_smile: må jeg spørge er det fordi han er med sølv ? eller er det fordi han er lidt mere typet ? øv hvor er det svært…den ene af dem er solgt til et sødt par, de er ligeglad med hvilken en det bliver, så jeg er lige nu lidt panikken…

Kan man ikke få et billede hvor begge sidder ved siden af hinanden på samme billede, så vi ser dem i nøjagtig samme belysning?

hehe det ender med at du må beholde dem begge :wehuu: Problemet løst :thumbup:

Jeg vil sige klart ham uden sølv. Han har et dejligt åbent look og ørerne sidder bedre på ham end på hans bror.

Til gengæld kan jeg faktisk bedre lide typen på den med sølv :slight_smile: Så det er godt nok et svært valg. Men jeg holder mig til det jeg har stemt og det er en første

Bamse tak, ved godt at ham med sølvet ser lidt mere bister ud tror såmænd ikke det er på grund af ørene som forhåbentlig falder mere ned som han vokser til, men han er chefen i kuldet, hjælper mig med at vaske gulve og åbne køleskabsdøre :slight_smile: den røde er så mere tilbageholdende…

Det er præcis rigtigt det du siger Diana :)…og netop derfor er det så pokkers svært, men ham med sølvet var intet da han var 4 uger gammel, men tror han er spottet hvis du kigger på hans mønster, og den anden er klassisk…

Primært fordi jeg bedre kan lide hans øjenstørrelse.
De ser ikke ud som om der er ved at poppe ud af hovedet på ham.:sorry:

Han har et mere åbent og naturligt look synes jeg.

Hans ører er nok større/højere ansat, men lur mig om de ikke kommer ned på hovedet, når “elastikken” springer, i takt med at han bliver ældre.

Men det er jo afhængigt af øjnene der ser :slight_smile:

Og så er det jo ikke nogen hemlighed jeg har en svaghed for sølv.:wehuu::wehuu:

Jeg har faktisk lige en kone til ham, hvis vi skal lege Kirsten Giftekniv:tihi:

Sinegry, jeg skal se om jeg kan tage et billede af dem sammen, afstemningen kører et par dage, dejligt at I vil ytre jer :)…

Jeg ville vælge ham med sølvet …Han har da et fantastisk look :slight_smile:

Ellers sende rdu ham bare herop :slight_smile:

Jeg har jo absolut ingen hanner :slight_smile:

Ellers sender du ham bare herop :slight_smile:

Jeg har jo absolut ingen hanner :slight_smile:

Ok tak Sanni :slight_smile: jeg syntes nemlig også at han er åben, angående øjenstørrelse så er min erfaring at større øjne bliver mindre som katten vokser til og mindre øjne bliver større…
Angående ørene vil han nok altid have lidt ører for det har mor også, men det kan vel kun blive bedre ( forhåbentlig ) der er lidt at arbejde med og prøve at forbedre uanset hvem jeg beholder, jeg ved ikke hvorfor jeg er så HUG på den med sølvet, men han har altså noget…