Hjælp mig med at vælge

Tak Alice :slight_smile: ja han er en lille filur, syntes nu også han har en fin øjenfarve…
Hehe, stakkels Sanni, du har slet ingen hanner, nu må vi se hvem jeg beholder og så kan vi vel nok finde ud af noget hvis det bliver Peek-A-Boo

Uha… Jeg forstår dit dilemma!

Jeg ved sgu ikke. Altså personligt er jeg mest til ham med sølv. Godt nok sidder hans ører lidt højt, men omvendt så har han også liiige alderen til det :stuck_out_tongue:
Hans type er bedre og hans look er supert…

Har du hunner du selv vil bruge på ham? Har de selv højtsatte ører? For ellers så ser jeg ikke det store problem i det :inlove:

Han har i hvert fald fanget mig… NØJ han er LÆKKER! -surrender

Hans bror er fin, helt sikkert… Bare liiidt kedeligere?? :høhø:

Jeg synes ham sølv-gutten er noget så nuser!

ham med sølv ser ud til at have personlighed, ham uden sølv brænder ikke igennem på samme måde når jeg ser på billederne - så derfor har jeg valgt ham med sølv :slight_smile:

Gry Tak :slight_smile: ja han er nuser,
Karina, det du siger der er sådan jeg har det, den røde siger mig ikke rigtig noget medmindre han har vidt åbne øjne hele dagen og det har han ikke, jeg kommer et skridt nærmede sølv drengen kan jeg mærke, måske skal jeg alligevel gøre det i sølv selv om jeg finder det mere besværligt…men det kan også være spændende, ørene ja dem kan han ikke løbe fra men det bliver altid værre på fotos…

Det er meget svært at vælge, for de er begge skønne. Måske farven på den øverste, men den nederste har også nogle dejlige øjne. NEDERST.

[quote=Litza;349149]Gry Tak :slight_smile: ja han er nuser,
Karina, det du siger der er sådan jeg har det, den røde siger mig ikke rigtig noget medmindre han har vidt åbne øjne hele dagen og det har han ikke, jeg kommer et skridt nærmede sølv drengen kan jeg mærke, måske skal jeg alligevel gøre det i sølv selv om jeg finder det mere besværligt…men det kan også være spændende, ørene ja dem kan han ikke løbe fra men det bliver altid værre på fotos…[/quote]

Helt enig! Ørerne bliver værre på fotos… Jeg har også en pige med højtsatte ører og på fotos ser det helt dumt ud :frowning:

Men tjaa, jeg tror du skal gå efter din mave fornemmelse… Det er tit sådan man kommer længst med de misse børn :wink:

Og igen, man vil aldrig have en perfekt kat. Der er altid noget som kan arbejdes på… Så om det er ørerne eller øjnene eller typen - Tjaa… Et eller andet skal det jo være :stuck_out_tongue:

1000 % ham med sølv. Han har det der look som bare fanger en…kan da godt se ørerne sidder lidt højt, men han har bare noget som den anden ikke har.

De pokkers ører :-). Vi har jo lidt samme ‘problem’ med brite ører, som osse har en tendens til at sidde lidt for højt og mange er liiiidt for store :-). Dog synes jeg at brite ørene mange gange flytter sig på plads i takt med at hovedet vokser ( bliver breddere )…Er det ikke på samme måde med persere ?

Det er ihvertfald et problem vi bøvler med hos birma…de skide ører :ked: ikke nødvendigvis højden, men størrelsen.

Helt rigtigt :slight_smile: Men problemet ved Birmaerne er også at der ikke selekteres efter størrelsen på ørerne. Før man begynder på det, vil vi aldrig komme de skide ører til livs :frowning: :ked: ØV!

Nå, liige OT igen… Sorry…

[quote=DK*DeLaCour;349168]Helt rigtigt :slight_smile: Men problemet ved Birmaerne er også at der ikke selekteres efter størrelsen på ørerne. Før man begynder på det, vil vi aldrig komme de skide ører til livs :frowning: :ked: ØV!

Nå, liige OT igen… Sorry…[/quote]

Syntes da de fleste prøver at undgå de stoooore ører- Men skide svært, for de der ører lever deres eget liv- -what

Jeg napper ham den nederste, han ser da tilstrækkelig fræk ud til mig :wehuu:

Det er svært - men hvis jeg skulle beholde en af dem, så blev det den rød/hvide uden sølv.
Hans øjne er mere åbne og ørerne sidder bedre på ham. Desuden synes jeg, at hans hoved virker mere rundt - lidt som om den anden mangler lidt hage.

Men de er begge to lækre :hjerte::hjerte:

Jamen jeg stemmer stadig for den røde uden sølv :tihi: Synes han har de flotteste øjne :wehuu:

Jeg kan også bedst lide den røde uden sølv… både pga. han har lidt større øjne og at hans ører sidder bedre…
Men den anden er jo også super smuk :wehuu:

Kan se at perserfolkene bedst kan lide den røde, jeg ved godt at han har bedre ørestilling og større øjne, men sådan ser han øjne altså ikke ud hele tiden, øjne der popper ud har det med at svinde ind i hovedet som katten vokser, heldigvis :slight_smile: desværre når han går herhjemme siger han mig ikke så meget, det var ham jeg havde sat mig på for han var bedst som lille men den anden er bare blevet bedre og bedre, ja jeg ved godt at han har ører…

Litza, hvis du er mest glad for ham med sølv - så er det da ham, du skal beholde.

Han er da også dejlig, ingen tvivl om det, så du vælger jo ikke “forkert”, uanset hvilken charmebasse, der fremover skal skabe glæde i dit hjem.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Eva, ja måske bliver det ham.
Det er så Pinligt at jeg har det på denne her måde, men jeg er glad for at I stemmer på den I kan lide og det er ganske interesant at se hvor mange stemmer de får, lige nu er det næsten lige :slight_smile:

Helt klart den på de nederste billeder med mest hvidt

:wehuu::wehuu: