Hjælp mig!

Held og lykke med din lille misser - håber det går godt/er gået godt hos dr dyr :kryds:

:kryds:

Hej alle sammen … Må hellere komme med en opdatering ang lille fis… Tusinde tak for alle jeres svar og søde tanker … Men desværre viste det sig at han havde en kræftknude i leveren, og var meget syg … Han blev aflivet kvart i 4 ca :frowning: tak igen for jeres opbakning … Jeg har det rigtig rigtig skidt lige nu, da det kun er 13 dage siden jeg mistede min anden kat til et biluheld, og den anden lillefis jeg havde, for lidt over et halvt år siden, så er lidt ude af den lige pt :frowning: Så nu er jeg virkelig blevet katteløs, for første gang i flere år … suk …

mvh Anita…

Det gør mig rigtig ondt Anita :kram:

Det er drønhårdt - men du har gjort det rigtige for din lille kat. Han skal ikke længere have ondt og du var der til at sige farvel til ham… Og det er FLOT gjort.

Tanker til dig :trøste:

Århh stakkels dig :trøste: det var godt nok hårdt.
Men heldige mis at han havde dig til at træffe den svære beslutning og få en værdig afslutning!

:sørger: lille mis!

:sørger:
:trøste:

-kramer Masser af varme tanker og trøst til dig. Respekt for, at du er en ansvarlig katteejer der har taget den rigtige beslutning, selv om det er hårdt.

Sov sødt lille fis :hjerte:

Det gør mig ondt :kram:

Åh nej, hvor trist :ked:
Det gør mig ondt :trøster:

:lys:

Det gør mig ondt at høre, at han var så syg, og at du har mistet så mange gange på så kort tid :trøste:

Hils ved broen, lille mis :hjerte:

Farvel, lille kat. Nu gør det ikke ondt på dig mere, men det var da alt for tidligt, du skulle herfra. :rip:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Åh nej da, det gør mig forfærdelig ondt for dig :trøste:

:sørger: god rejse lille Fis :lys:

:ked: det gør mig ondt at høre
:sørger: lille mis, det var alt for tidligt du skulle herfra
:lys: hils mine venner på den anden side…

Mange tanker

:kram:

:lys:

Årh nej dog :frowning: Det gør mig rigtig ondt for dig.
Heldigvis var du en god, ansvarlig og insisterende ejer, så han ikke skulle lide unødigt

:rip: Lille Fis

Ååååhhhh nej hvor trist, det gør mig ondt for dig :trøste:

:sørger: Lille Fis.

Det var da en trist ende på den historie :ked:

En krammer til dig og et :lys:til din nu smertefrie mis … som er et bedre sted, selvom det nok ikke hjælper dig ret meget lige nu i din sorg.

:sørger: er ked af at det måtte ende sådan :ked:

Og hvor er det synd for dig at du har mistet så mange katte på så kort tid :trøster:

oh det er jeg virkelig ked af at høre. Men nu har din bette mis heldigvis ikke flere smerte og befinder sig et sted, hvor sygdomme ikke kan komme i vejen. Jeg synes også at du traf den rigtige beslutning. Må du snart blive glad igen og komme til at dele din verden med en ligeså dejlig kat på sigt.

Åh nej du har da godt nok været hårdt ramt! Jeg føler med dig :ked:

Sov sødt lille fis :engel: