Hjælp, min datter kan ikke tåle Eddie!

Hvor kan livet være uretfærdigt! Vi har fået verdens skønneste kat for 3 uger siden, og nu er vi lige kommet hjem fra lægen med ordre om at skille os af med ham OMGÅENDE! Min datter kan ganske enkelt ikke tåle ham. Hendes astma er gået agurk og hun skalnu have store doser medicin.
Min datter er dybt ulykkelig og jeg aner ikke mine levende råd :ked:

Hjælp os, please:ked:

Kan i ikke levere missen tilbage der hvor i har købt den ?

:kram:

det er meget ulykkeligt for jer…

min mor der aldrig har været allergisk over for alle de katte jeg har haft i min barndom udviklede allergi overfor mine på under en uge da hun skulle passe dem… det et så trist…

Jeg kan ikke få fat i dem. Jeg tror ikke de vil have ham tilbage:( for de skulle af med ham fordi deres anden kat var efter ham.

Prøv engang at spørge Alleos7 - det kan godt være det er lidt langt at transportere missen, men det er da en mulighed :slight_smile:

Her er lidt om ham:

Han er STOR. Lige knap 9 kilo.
Creme/sølv og meget, meget smuk.
Super-sød og rolig.

Der følger alt muligt med, da jeg har købt alt muligt til ham…
Stort hjørne wc, en pose grus, banana leaf paradise kradsetræ, banana leaf hule, transporttaske, mad, madskåle, en flaske PIST-VÆK, en furminator, diverse legetøj og godbidder…

Han er godt nok en meget meget smuk MCO blandning… er han chippet& neutraliseret ?

Hvor er han dog smuk!

Han er skam ikke en blanding, men har stambog, er chippet og passet med vacciner osv.
Hans stamnavn er DK Naughty Coon´s Miyaz ibn Bastien og han er fra 3/10 2008

Og er naturligvis neutraliseret:)

Hvor er han en dejlig missedreng :-). Er der slet ikke en lille håb for, at han kan blive hos jer ?. Mange læger er altså lidt for hurtige til at udråbe katten, som den store ‘synder’ …Men der er vel taget de test som dokumenterer at det er katten ? Jeg kender mange med katteallegi, som sagtens kan leve sammen med katte, bare de får den rette medicin …

Klart den største hensyn skal gives til din datter, men hvor er det dog synd for jer, at skulle træffe den tunge beslutning.

jeg skal lige høre…

hvrdan er han til pelspleje og er han vant til at få klippet kløer ?

Tak for dit svar, Alice.

Ja det er en utrolig tung beslutning og hun sidder og græder på sit værelse og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med hende.:ked:
Problemet er hendes astma som er akut forværret de sidste par uger, og idag var vi til lægen som sagde at det stensikkert var kattens “skyld” og at hendes astma ville blive værre indtil vi skilte os af med den. Hun er sat på megameget medicin og det er ikke holdbart. Han må desværre væk herfra meget, meget hurtigt:ked:

Hvordan er hans personlighed? Altså hvoran er han som kat?

Hej battlestar.
Han klarer fint pelspleje, men jeg har endnu ikke klippet hans kløer så det ved jeg ikke hvad han siger til. Men han er så sød og blid at jeg ikke tror at det er et problem.

Med det forbehold at jeg kun har kendt ham i 3 uger, vil jeg sige at han er en fantastisk kat. han er blid og venlig, tålmodig, lidt forsigtig (måske fodi han er “ny”)
Han leger og kæler og er fuldstændig forelsket i min datter. Kommer løbende når han ser hende og snakker når der er noget han vil blande sig i:)
Han er SKØN, SKØN, SKØN! Og jeg er SÅ ked af at vi ikke kan beholde ham:ked:

Du godeste hvor er han smuk! :love:

Åh nej, hvor er det bare ikke sjovt. :frowning:

Jeg håber på det bedste for jer og ham den smukke snarest. :slight_smile:

missmaia prøv lige at læse på dette link.

Alice, det er p.gr.a. astma at hun ikke kan tåle ham:(

Hvor jeg dog føler med jer begge 2 :ked: