Hjælp mine katte synes jeg er en bedrager :(

Ja i dag kom vores kradsetræ jo . Og glæden var store ved os alle. Kassene blev undersøgt og kattene skulle hjælpe med at pakke op. Det var spændende og de var begejstret:)
Men hurtig fik jeg jo overblik over at halvdelen manglede , det stod ellers i bestillings bekræfelsen at de kun kom to kasser . En af de to kasser var godt skadet , så inden jeg pakkede ud havde jeg taget billeder.Og billeder af posen med skruer for den var revet i stykker og der manglede skruer .:frowning:
Jeg pakkede så de ting der var kommet ned igen til stor skuffelse for katten .
MOR du er kæmpe snyde peter :thumbdown:

Så fattede knoglen og ringede til Kirstein nede i tyskland og klaget . Jeg fik en undskyldning , og info om at de var blevet pakket i 3 kasser der jo var blevet hentet samlet af DHL. Så fejlen lå ved DHL at de ikke var kommet samlet ud til mig :venter:
Jeg klaget behandlingen af pakken og at skaden i kassen havde resulteret i at posen med skruer var revet i stykker og skruer manglet . Fortalte jeg havde taget billeder . Men det var ikke noget problem .de snede nye .

Men men men . i øjeblikket har jeg 3 katte som stamper på de to kasser vi har . MORA det er snyde , skal vi ikke bygge op:?

Øv nu kan det være vi først får vores kradsetræ bygget op i næste uge :thumbdown:

når du nu ved at du får de manglende ting, kan de så ikke få den ene kasse indtil videre? :slight_smile: lidt som en trøst? :slight_smile:

Det hjalp ikke med at give dem en af kassene , det var ikke så interesant som når de var fulde :slight_smile:
Nu har vi pakket det hele væk i gæsteværelset og lukket døren. Og så håbe på vi for den sidste pakke i morgen og skruene når de nu blev sendt fra tyskland i formiddags.