Ja i dag kom vores kradsetræ jo . Og glæden var store ved os alle. Kassene blev undersøgt og kattene skulle hjælpe med at pakke op. Det var spændende og de var begejstret:)
Men hurtig fik jeg jo overblik over at halvdelen manglede , det stod ellers i bestillings bekræfelsen at de kun kom to kasser . En af de to kasser var godt skadet , så inden jeg pakkede ud havde jeg taget billeder.Og billeder af posen med skruer for den var revet i stykker og der manglede skruer .
Jeg pakkede så de ting der var kommet ned igen til stor skuffelse for katten .
MOR du er kæmpe snyde peter
Så fattede knoglen og ringede til Kirstein nede i tyskland og klaget . Jeg fik en undskyldning , og info om at de var blevet pakket i 3 kasser der jo var blevet hentet samlet af DHL. Så fejlen lå ved DHL at de ikke var kommet samlet ud til mig
Jeg klaget behandlingen af pakken og at skaden i kassen havde resulteret i at posen med skruer var revet i stykker og skruer manglet . Fortalte jeg havde taget billeder . Men det var ikke noget problem .de snede nye .
Men men men . i øjeblikket har jeg 3 katte som stamper på de to kasser vi har . MORA det er snyde , skal vi ikke bygge op:?
Øv nu kan det være vi først får vores kradsetræ bygget op i næste uge