Hjælp ønskes til brunch opskrifter

Jeg skal have gæster til brunch på lørdag.

Er der nogen herinde der har forslag til gode opskrifter der ikke er for svære at lave.
Jeg er ikke en ørn i et køkken.

Vi skal have små pølser med scrambled egg, små pandekager - det har jeg styr på , men vil meget gerne have lidt hjælp.:gruble::gruble:

Hilsen Sanne

Ih, nu har du gjort mig helt brunch-sulten klokken halv ti om aftenen! :tihi:

Jeg er endnu ikke stødt på noget til en brunch, der krævede en opskrift, jeg synes er fantastisk. Jeg er mest til sådan noget mix-and-match. :høhø:
Det vil så sige godt brød, ost, skinke, frugt, laks, stegte champignoner, tomat og sådan en masse småting.

[quote=Tea;471116]Ih, nu har du gjort mig helt brunch-sulten klokken halv ti om aftenen! :tihi:

Jeg er endnu ikke stødt på noget til en brunch, der krævede en opskrift, jeg synes er fantastisk. Jeg er mest til sådan noget mix-and-match. :høhø:
Det vil så sige godt brød, ost, skinke, frugt, laks, stegte champignoner, tomat og sådan en masse småting.[/quote]

Ej det må du altså undskylde :wehu::wehu:

Jeg gar fundet nogle gode opskrifter på nettet. Bl.a. oste scones som jeg vil prøve at bage.

Hilsen Sanne

Hvis du søger på LIzette Andersen inde på facebook, så kan min søster hjælpe dig :slight_smile: Hun er kok, og har lige her sidste weekend holdt brunch party .

(Hendes opskrifter er så lette at selv JEG kan lave hendes mad :smiley: )

[quote=Blunky;473539]Hvis du søger på LIzette Andersen inde på facebook, så kan min søster hjælpe dig :slight_smile: Hun er kok, og har lige her sidste weekend holdt brunch party .

(Hendes opskrifter er så lette at selv JEG kan lave hendes mad :smiley: )[/quote]

mange tak

hilsen sanne

ummmm
røre æg altså det der man lave på panden… bacon små pølser…
ost, brie, et godt stykke pølsepålæg f,eks italiensk spegepølse af en art… luft tørret skinke

ymer med en god muslie og sirup

frugt

Vi laver altid en Quiche-Lorraine. Den kan alle lide og det smager fantastisk :slight_smile:

Mange tak for de gode ideer.

Jeg har stået i køkkenent det meste af dagen, så nu tror jeg at jeg er klar til imorgen.
Vi skal have
æggemuffins (muffinforme med tomatskive i bundet, et æg ovenpå og igen en tomatskive) og så ind i ovnen. Hertil brunch pølser med soltørrede tomter.
Varm leverpostej med bacon og champigning
Lidt forskellig pålæg.
Skinkestang.
Små pandekager
Ost og kiks
Kanelsnegle
og til slut har jeg lavet en chokoladelagkage med fløde. i fløden er der smeltet chokolade. Dette skal piskes stiv og heri skal der nogle Toms skildpadder der er hakket godt i.
Frugt
Håber det er godt nok - bliver altid så nervæs når jeg skal have gæster.

Hilsen Sanne

[quote=Ribemis;474549]Mange tak for de gode ideer.

Jeg har stået i køkkenent det meste af dagen, så nu tror jeg at jeg er klar til imorgen.
Vi skal have
æggemuffins (muffinforme med tomatskive i bundet, et æg ovenpå og igen en tomatskive) og så ind i ovnen. Hertil brunch pølser med soltørrede tomter.
Varm leverpostej med bacon og champigning
Lidt forskellig pålæg.
Skinkestang.
Små pandekager
Ost og kiks
Kanelsnegle
og til slut har jeg lavet en chokoladelagkage med fløde. i fløden er der smeltet chokolade. Dette skal piskes stiv og heri skal der nogle Toms skildpadder der er hakket godt i.
Frugt
Håber det er godt nok - bliver altid så nervæs når jeg skal have gæster.

Hilsen Sanne[/quote]
:savle:

Det er ærgerligt at der er så langt til Ribe!! Jeg skal godt nok også på arbejde, men så min chef menuen, var jeg garanteret lovligt undskyldt! :slight_smile:

Det lyder som en fantastisk brunch-menu :wehu::wehu:

Jeg håber, du får en dejlig dag med dine gæster :yah:

Vi havde en rigtig dejlig dag og heldigvis var maden næsten perfekt. Fryseren havde lige glemt at tage brunch pølserne ud og køleskabet glemte at sætte juice og smør på bordet.-LOL-LOL men bortset fra det gik det meget fint.

Hilsen Sanne