Hjælp Ozzy med at "tæske" hundene!

Jeg faldt for nylig over en konkurrence på facebook, hvor man kunne deltage med sit sjoveste kæledyrsbillede. Jeg måtte simpelthen deltage med et billede af Ozzy, for han er simpelthen bare den sjoveste kat på billeder! :tihi: Og før hans operation fangede jeg et billede af ham, hvor han står op fra fuglehuset med det mest ekstreme gab, jeg nogensinde har set :høhø:

Hvis man vinder konkurrencen, følger der en pengepræmie med på 5000 kr, og selvom æren i sig selv er rigtig dejlig, vil de penge lune rigtig meget, efter vi de sidste par måneder har brugt over 10.000 kr på dyrlægeregninger, efter alle tre katte har været syge og Ozzy, som nogle herinde måske har fulgt med i, fik konstateret øjenkræft, og vi stod med den svære beslutning, om vi skulle få opereret øjet ud eller lade ham beholde det og håbe på, at det ikke spredte sig.
Vi valgte operationen, og det har bare været så hård en tid, men nu er han efterhånden ret godt ovenpå efter operationen og helt sig selv igen, vores en-øje piratkat :slight_smile: Her er hans tråd om øjenoperationen, hvis nogen skulle være interesseret http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?33985-Øjenkræft&p=726908#post726908

Billedet er taget nogle uger, før han fik fjernet øjet. Han har, efter han kom lidt ovenpå efter operationen, været i fuglehuset igen :tihi:

Klik ind på konkurrencen og giv Ozzy din stemme, hvis du har lyst :slight_smile: Her er linket til konkurrencen: Jubii I finder Ozzy ved at klikke på “populære”, der er skevet med gråt under billedet på konkurrencen (det med hunden med solbrillerne).
Der er rigtig mange hunde med, og lige nu fører en hund også. Det kan da ikke passe, at hunde skal vinde over kattene? Alle ved da, at kattene er de sjoveste :rock::høhø:

Her er billedet, Ozzy deltager med :slight_smile:

der er stemt

Tak Pia! :ok:

du har fået min stemme - det er et suverænt billede!!!

Takker Battlestar, også for rosen af billedet. Var lige hurtig med kameraet, da han stod op. Men har faktisk en hel bunke af skøre og skæve billeder af den kat. Hans komiske talent er slet skjult :tihi:

Jeg ser frem til den billedtråd med beviserne, du naturligvis opretter nu :engel2:

Så er der stemt herfra også, og det er da et vinderbillede :slight_smile:

Jeg skal nok kigge på det, når jeg har overskuddet til det. De fleste ligger på en anden harddisc, så det er lidt mere omstændigt. Energien er ikke så stor pt., fordi jeg går og venter på en operation. Men måske kan jeg finde nogle, jeg allerede har lagt på photobucket? :gruble: Men så er I også selv ude om spam! :stuck_out_tongue:

Her kan man godt se, hvem der er den kloge og den mindre kloge bror :tihi:

:lol: :lol: :lol:

Hvor er han sød med den tunge :klapper:

Du har ret. Han er vist en temmelig sjov fætter :slight_smile:

[QUOTE=galath;726987]:lol: :lol: :lol:

Hvor er han sød med den tunge :klapper:

Du har ret. Han er vist en temmelig sjov fætter :)[/QUOTE]
Ja vi har fået mange gode grin over ham :tihi:

Selvfølgelig har Ozzy den smækre fyr fået min stemme! :wehuu:

[QUOTE=Pussikat;726980]Jeg skal nok kigge på det, når jeg har overskuddet til det. De fleste ligger på en anden harddisc, så det er lidt mere omstændigt. Energien er ikke så stor pt., fordi jeg går og venter på en operation. Men måske kan jeg finde nogle, jeg allerede har lagt på photobucket? :gruble: Men så er I også selv ude om spam! :stuck_out_tongue:

Her kan man godt se, hvem der er den kloge og den mindre kloge bror :tihi:

[/QUOTE]

Åhhhhhh Ozzy din deeeeeeeejlige steg! Vil du ikke gerne hjem og bo hos mig? :bebe::hjerte::wehuu:

Så har Ozzy også fået min stemme. Det er da helt klart et vinderbillede :smiley:
Og de andre billeder her er godt nok også gode

KANON billede! Jeg har stemt!

Tak skal I have! :rock:

Han vil sikkert have et superliv hos jer. :smiley: Han elsker især sin indhegnede have, og sådan en har I jo også. Men vi kan altså ikke undvære ham herhjemme :love2:

Stor tak for kigget. Hvor er han dog en skøn og skæg kat. :slight_smile:

Haha sikke nogle mega fede billeder!:juhu::hjerte:

Forstår jeg godt I ikke kan - Han ser bare så skøn ud på billederne. Han ligner lidt en glad lille tosse som min Gismo. :tihi:

Tak skal I have. Og tak for stemmerne :ok: Nu får de hunde baghjul!