HJÆLP Sines Theodor er væk

Hej Alle

Jeg er lige blevet ringet op af Sine Gry. Hendes brunmaskede hellig birma Theodor er løbet væk. Sine bor i Odense SØ

Sine er dybt ulykkelig, vær søde at sprede ordet til alle I kender i Odense og omegn.

Stakkels Sine og Theodor :ked::ked::ked::ked::ked::ked::ked:

-what-what-what

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!

Led alle de nærmeste steder, jeg tror at han holder sig i nærheden…

:kryds::kryds::kryds::kryds:

[quote=Therese;189831]-what-what-what

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!

Led alle de nærmeste steder, jeg tror at han holder sig i nærheden…

:kryds::kryds::kryds::kryds:[/quote]

Sine er igang med at lede efter ham og hun har en masse til at hjælpe sig, jeg håber han snart bliver fundet :kryds:

Nej for pokker da. :ked:Hun kan prøve at tage en af de ndre med ud i sele, så kan den evt. være en måde at lokke Theodor frem på. Jeg skriver lige en mail til dem jeg kender i området.

Jeg håber hun finder ham hurtigt. :kryds:

KH

Sofie

[quote=Sofie P.;189834]Nej for pokker da. :ked:Hun kan prøve at tage en af de ndre med ud i sele, så kan den evt. være en måde at lokke Theodor frem på. Jeg skriver lige en mail til dem jeg kender i området.

Jeg håber hun finder ham hurtigt. :kryds:

KH

Sofie[/quote]

Tusind tak Sofie

Theodor kan forresten ses her http://www.care-bears.dk/katte.html
http://www.care-bears.dk/theodor.html

Jeg siger det til hende, jeg tror kun det er Theodor der normalt går i sele, men måske Gilbert kan lokkes til at hjælpe med at lede

øhm selvom der er kommet en bamse midt i linket :?, så virker det hvis man trykker på det

Århh nej. Jeg håber de finder ham snart.

Bjørnen i linket er fórdi linket er med bindestreg.

Har bedt manden holde øje på turen hjem, han skulle vist ud omkring det område i dag.

Krydser alt hvad der krydses kan for at han bliver fundet.

Hanne tusinde tak for hjælpen og også til jer andre. Theodor er smuttet ud imorges sammen med Gilbert, da jeg idiot ikke havde lukket hovededøren ordenligt. DEn har det med at gå op igen :frowning:

Vi har ledt alle vegne og jeg har fået mine naboer til at hjælpe mig også. Jeg har efterlyst ham på Odense dyrehospital og sat sedler op ude i vores område.
Theodor har været vant til at gå tur i området og i skoven med os i sele, så han kende godt området. Men jeg behøver ikke at fortælle hvor dårligt jeg har det :frowning: det er dybt frustrerende og jeg er SÅ ked af det.

Jeg vil prøve at tage Gilbert med ud og lede igen. Jeg har hørt fra flere at han nok ikke vender tilobage før det er aften. Jge er SÅ bange for at der er sket ham noget eller han er blevet lukket inde et sted.

Øv hvor er det bare noget skidt det her :frowning:

:kryds::kryds::kryds:

Håber snart Theodor kommer hjem…

Jeg tænker at det måske er en fordel at han kender området fra sine ture i sele, og at han så måske selv kan finde hjem…

Håber snart Theodor kommer hjem…

Jeg tænker at det måske er en fordel at han kender området fra sine ture i sele, og at han så måske selv kan finde hjem…[/quote]

ja det er også det jeg tænker. Måske er han gået på opdagelse de steder vi plejer at gå. Men jeg har været alle de steder og han er der ikke:ked:

Sine, jeg krydser fingre for, at Theodor snart er hjemme hos dig igen

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Åh nej :S … håber han dukker hurtigt op igen, uskadt :kryds::kryds::kryds:

Jeg sender også en masse :kryds::kryds::kryds::kryds: til Fyn, men er helt sikker på, det kun er positivt, at han kender området. 100% indekatte, der render ud og måske bliver forskrækkede, så de kommer lidt væk fra huset, kender ikke duften af den nærmeste omkreds og har derfor sværere ved at finde hjem.

et trick der virker rimelig godt ifht at få katte til at komme hjem hvis de ellers er inden for hørevidde - er at banke på deres madskåle…

det var sådan jeg fik mine hjem når jeg syntes de havde været ude for længe…

man føler sig som en idiot med hhv skål og gaffel men det har det med at fungere godt…

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

:kram:

[quote=Battlestar;189868]et trick der virker rimelig godt ifht at få katte til at komme hjem hvis de ellers er inden for hørevidde - er at banke på deres madskåle…

det var sådan jeg fik mine hjem når jeg syntes de havde været ude for længe…

man føler sig som en idiot med hhv skål og gaffel men det har det med at fungere godt…

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

:kram:[/quote]

Det har jeg lige prøvet Jeg har også sat mad frem både foran og bagved. Min mor er lige kørt over for at købe en sele Gilbert kan passe, så prøver jeg at tage ham med ud og lede. Han kan ikke passe Theodors sele og jeg tør ikke risikerer at han kommer ud af den og også løber væk.
Øv hvor er jeg bare ked af det:ked:

[quote=SineGry;189877]Det har jeg lige prøvet Jeg har også sat mad frem både foran og bagved. Min mor er lige kørt over for at købe en sele Gilbert kan passe, så prøver jeg at tage ham med ud og lede. Han kan ikke passe Theodors sele og jeg tør ikke risikerer at han kommer ud af den og også løber væk.
Øv hvor er jeg bare ked af det:ked:[/quote]

-kramer

Hanne hvis han ikke er hjemme iaften så kan det godt være at jeg gerne vil låne din hjælp da min mor skal være hjemme pga pigerne

Ok, du må sige til :slight_smile: Indtil da tænker jeg en masse “gå så hjem Theodor” tanker og så kommer han sikkert spadserende lige om lidt :ok:

Åh for pokker Sine, håber han snart findes i god behold.

Ikke for at være belærende, det har du ikke brug for. Men at han har været vant til at komme ud i sele gør jo netop det ikke virker så farligt derude -han kender det. En der er ude på egne poter for første gang er meget forsigtig.

Når I er ude at lede, kig også op, han kan være blevet bange og sidder oppe i et træ