HJÆLP Sines Theodor er væk

[quote=Lis Dahlstrøm;189892]Åh for pokker Sine, håber han snart findes i god behold.

Ikke for at være belærende, det har du ikke brug for. Men at han har været vant til at komme ud i sele gør jo netop det ikke virker så farligt derude -han kender det. En der er ude på egne poter for første gang er meget forsigtig.

Når I er ude at lede, kig også op, han kan være blevet bange og sidder oppe i et træ[/quote]

ja det er desværre rigtig og derfor har han heller ikke været ude i et par måneder, emn lysten er der og der er også derfor han gåpr i sele i haven. Han kan ikek accepterer løbegården desværre :ked:

Åhhhh nej Sine - Herfra bliver der krydset ALLE fingre og poter.

Denne side er fuld af gode tips (som godt kan ryge ud af hovedet, når man er i panik):
http://www.kattens-vaern.dk/?side=188

På en anden side, samme site, står følgende:
"
En kat der ikke er vant til at være udenfor, kender ikke til den verden og den ved derfor heller ikke hvordan den skal klare sig. Den skræmmes af de mange ukendte lyde og fremmede lugte, og vil derfor kravle i ly under den første busk eller bil den ser. "

Så Theodor kan være tæt på, men godt gemt.
:kryds: for snarligt fund af skattebimsen :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Har I kigget i alle skuffer, skabe, hylder, reoler, køleskab og andre gode gemmesteder ???

:kryds::kryds:

Og på trappen, både oppest og nedest ??

:kryds::kryds:

Min søn og svigerdatters kat stak også af en gang, de ledte i et stykke tid - og var helt ude af den - og så sad mis lige så stille ude på måtten på bagtrappen udenfor min dør.

:kryds::kryds:

Kom nu hjem, Theodor…

Har I kigget i alle skuffer, skabe, hylder, reoler, køleskab og andre gode gemmesteder ???

:kryds::kryds:

Og på trappen, både oppest og nedest ??

:kryds::kryds:

Min søn og svigerdatters kat stak også af en gang, de ledte i et stykke tid - og var helt ude af den - og så sad mis lige så stille ude på måtten på bagtrappen udenfor min dør

:kryds::kryds:

Kom nu hjem, Theodor…[/quote]

ja vi har kigget alle steder :ked: bare ikke det sted Theodor er:ked:

Gilbert var absolut ingen hjælp:( han er en rigtig bangebuks og rystede da jeg tog ham med uden for. Det er også første gang han har sele på, og det kan han slet ikke finde ud af :ked: Så vi måtte vende om igen

[quote=SineGry;189915]ja vi har kigget alle steder :ked: bare ikke det sted Theodor er:ked:

Gilbert var absolut ingen hjælp:( han er en rigtig bangebuks og rystede da jeg tog ham med uden for. Det er også første gang han har sele på, og det kan han slet ikke finde ud af :ked: Så vi måtte vende om igen[/quote]

:cry:

Arj, hvor er jeg ulykkelig på dine/jeres vegne Sine… men vil du ikke godt LOVE mig, at du ikke skælder dig selv for meget ud ???

Det kunne være sket for os ALLE.

:hjertetildig::hjertetildig::hjertetildig::hjertetildig:

Arj, hvor er jeg ulykkelig på dine/jeres vegne Sine… men vil du ikke godt LOVE mig, at du ikke skælder dig selv for meget ud ???

Det kunne være sket for os ALLE.

:hjertetildig::hjertetildig::hjertetildig::hjertetildig:[/quote]

ja men jeg har to små børn som man kunne forestille sig at de måske kunne komme til det, men det er ikke engang dem. De passer SÅ meget på:( Jeg fatter det ikke, jeg var sikker på at jeg lukkede den dør ordenligt:( og jeg har det af H til jeg kan slet ikke tilgive mig selv overhovede ALDRIG

-engel-engel-engel

BDu må ikke være så hård ved dig selv, min sødeste ven… det ender forhåbentligt lykkeligt.[/B]

BHar du ringet til politiet om de har hørt noget/fået indleveret en kat ??[/B]

BKan man selv som privatperson melde en funden kat til [/B][Bwww.katteregisteret.dk[/B]](http://www.katteregisteret.dk)B ??[/B]

BEr der et kattehjem, dyrehospital andet i Odense, hvor han evt. kan være indleveret ??[/B]

[quote=Therese;189924]-engel-engel-engel

BDu må ikke være så hård ved dig selv, min sødeste ven… det ender forhåbentligt lykkeligt.[/B]

BHar du ringet til politiet om de har hørt noget/fået indleveret en kat ??[/B]

BKan man selv som privatperson melde en funden kat til [/B][Bwww.katteregisteret.dk[/B]](http://www.katteregisteret.dk)B ??[/B]

BEr der et kattehjem, dyrehospital andet i Odense, hvor han evt. kan være indleveret ??[/B]

[/quote]

Kattens værn ligger ikke langt fra hvor Sine bor - jeg ved 120% sikkert at de tjekker for chip med det samme, så bliver han indleveret der så kan Sine snart få ham hjem igen

Sine kontakt ALLE de dyrlæger som er i Odense - Mange vil opsøge dyrlæger for at kontrollere for chip når man møder en misling som er kommet ud på egne poter …Opgiv ikke håbet søde Ven, jeg er sikker på at han sidder og trykker sig godt skjult under en busk, og dukker op i aften når der falder lidt ro på …Få gadens unger til at hjælpe dig med at holde øjne og ører åbne.

hejsa sine

hvor håber jeg bare så inderligt at i snart finder theodor igen, hvis jeg havde muligheden var jeg kommet til odense for at hjælpe med at lede.
du får lige et trøstekram af tigerbamsen

du ka evt lægge en bunke af hans kattegrus udenfor, for den lugt ka han jo kende og ka lugte det på lang afstand og derfor søger han derhen mod den velkendte lugt

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Ja det vil jeg prøve. Ungerne er alle informeret og har alle lovet at kigge efter ham, de er sgu så søde.

[quote=Johnny;189930]hejsa sine

hvor håber jeg bare så inderligt at i snart finder theodor igen, hvis jeg havde muligheden var jeg kommet til odense for at hjælpe med at lede.
du får lige et trøstekram af tigerbamsen

du ka evt lægge en bunke af hans kattegrus udenfor, for den lugt ka han jo kende og ka lugte det på lang afstand og derfor søger han derhen mod den velkendte lugt[/quote]

Tusinde tak Johnny, det ved jeg at i ville gøre:wehuu:

Ja ligger lidt kattegrus ud nu.

:s:S:S

Hvor føler jeg mig bare hjælpeløs, Sine… det eneste jeg kan gøre her fra København er at sende alle mine tanker til Theodor og bede ham om at komme hjem.

:kryds::kryds::kryds:

Hvis du bor i et område, hvor der er meget trafik/larm/børn osv - kan det være, at han først kommer frem ved mørkets frembrud når der er lidt mere stille…

:kryds::kryds::kryds:

Lov mig at holde os opdateret…
:kram::kram::kram::kram:

Øv Sine hvor er det dog trist -kramer

Check lige endnu engang indenfor i alle skabe og kroge. Det kan jo være at han bare sover til middag et eller andet sted :kryds::kryds::kryds:

PS : hvis han har noget han er særligt glad for, et tæppe, en hule, en transportkasse eller lignende så prøv at stille det ud til ham…evt. med noget meget velduftende vådfoder…

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Masser af :kryds::kryds::kryds: , for han dukker op meget snart :kryds::kryds:… Husk han kan genkender din stemme , så hvis han gemmer sig et eller andet sted , kommer han frem . Det er ikke sikkert han gør det når andre kalder på ham :ked:

Masser af håb for jer :kryds::kryds::kryds:

Det var da skrækkeligt at han er væk.
Har prøvet det samme med min Felix, som var væk i over 1 uge.
Jeg endte med at kontakte en clairvoyant, som hjalp mig med at finde ham.
Han var der hvor hun sagde.
Jeg skrev sammen med hende via mail og sendte et billede elektronisk af katten.
Jeg bor på Sjælland og hun på Fyn.

Måske det var en mulighed at forsøge hvis han ikke dukker op snart.

:wehuu::wehuu:

Vejret er godt - har du mulighed for at sidde udenfor ??

Så snak-snak-snak-snak - selvom du er alene - måske hører han din stemme og kommer hen til dig.

:kryds::kryds::kryds: