Hjælp søges til transport

Jeg har endelig mulighed for at få det meget længe ønskede klatrestativ, Jacky O fra PetFun, MEN har kun mulighed for at få det hentet i Horsens.

Det haster også lidt, for Heini, som kan hente det, er kun i Jylland (Horsens) den 20/9. Han har i forvejen kørt meget langt og vil helst ikke køre til Århus.

Træet befinder sig hos Jannie, Jannam, i Århus. Hun har ingen bil, så hvis der er en venlig sjæl, som har mulighed for at få det fra Århus til Horsens, vil jeg blive kisteglad.

Endnu bedre ville det være, hvis en person fra Århus skulle her til Djævleøen i nær fremtid og kunne tage det med.

Krydser fingre for at høre fra en af jer :kryds:

PS: Det vil kunne hentes hos Jannie tirsdag efter kl. 21 og
onsdag før kl. 12 og efter kl. 16.30.

Jeg håber, at du er heldig at finde en løsning :kryds:

Iøvrigt er du en heldig kartoffel :tihi:

Altså hvis du kan finde et bud, som kan tage det med til Fredericia, så kan jeg tage det med til Sjælland d. 5/10 :slight_smile:

Vældigt sødt af dig, men problemet ligger i at få det fra Århus :frowning: (Jannam har ingen bil).
Hvortil på Sjælland skal du ellers?

Jeg har fri d. 19-20 og d. 23 (står dog lidt sent op d. 19 og 23)…Og hvis ingen melder sig på banen, så skal jeg nok kører det over på djævleøen…

Anne, hvor er du bare sød :slight_smile:
Hvortil på Sjælland skal du? Det er muligt, at jeg kan arrangere det, så vi evt. kan mødes ved broen, i Næstved eller Haslev på et nærmere aftalt sted og tidspunkt.
Ellers bor jeg som sagt i Rønnede.

Heini (en ven) vil som sagt godt hente det i Horsens den 20. og tage det med tilbage til mig. Så drejer det sig kun om at få det fra Aarhus til Horsens.
Vil du kunne hente det hos Jannam og køre det til Horsens?

Du får selvfølgelig betaling for benzinen. - Ring evt. til mig på tlf. 56711787.
Jeg kontakter lige Heini og hører, hvornår han ca. er i Horsens, så I evt. kan mødes.

Jannam er hjemme på disse tidspunkter:
[FONT=Arial]Tirsdag: Efter kl. 21, højst sandsynligt også indtil kl. 12 om formiddagen
Onsdag: Indtil kl. 12, og efter kl. 17
Torsdag: Indtil kl. 12 om formiddagen og så først hen til midnat.
Fredag holder jeg fri, men min familie kommer, og vi tager et smut i Ikea. Om aftenen kommer en veninde. Så denne dag vil jeg også være meget hjemme.
Lørdag+søndag: Umiddelbart hjemme hele weekenden.[/FONT][FONT=Arial][/FONT]

Jeg kan kører det, hvorhen det skal være…så det er bare, hvad der passer bedst for alle parter…om det bliver til Horsens torsdag eller om det bliver Sjælland alle 3 dage er mig ligegyldigt…træet skal bare hentes hos Jannie inden kl. 12 ons-torsdag kan jeg se…

Jeg kører på job nu, så det er ikke sikkert jeg kan svare før jeg kommer hjem efter midnat :slight_smile:

[QUOTE=anne p;942785]Jeg kan kører det, hvorhen det skal være…så det er bare, hvad der passer bedst for alle parter…om det bliver til Horsens torsdag eller om det bliver Sjælland alle 3 dage er mig ligegyldigt…træet skal bare hentes hos Jannie inden kl. 12 ons-torsdag kan jeg se…

Jeg kører på job nu, så det er ikke sikkert jeg kan svare før jeg kommer hjem efter midnat :-)[/QUOTE]
Har talt med Heini og han siger OK for, at I kan mødes i Horsens på et eller andet tidspunkt torsdag.
Du får lige hans tlf.nr. i en pb, for det er næsten bedst, at I to så aftaler nærmere indbyrdes. Han kunne ikke selv sige nærmere nu, da ruten endnu ikke er helt fastlagt.

Stort knus til dig.

Det er super Anne! Fantastisk du vil hjælpe Hanne! :slight_smile:

Hvor er jeg glad for, at jeg aldrig har fået træet med op i lejligheden (5. sal uden elevator), så det skal bare hentes i kælderen! :slight_smile:

Du skal forøvrigt lige være opmærksom på, at der to stammer med en hængekøje, som vi simpelthen ikke kan skille ad. Hverken min stærke far eller jeg kan. Så der er altså 2-2½ meter som der skal være plads til… :S

[QUOTE=DK Jannam;943065]Det er super Anne! Fantastisk du vil hjælpe Hanne! :slight_smile:

Hvor er jeg glad for, at jeg aldrig har fået træet med op i lejligheden (5. sal uden elevator), så det skal bare hentes i kælderen! :slight_smile:

Du skal forøvrigt lige være opmærksom på, at der to stammer med en hængekøje, som vi simpelthen ikke kan skille ad. Hverken min stærke far eller jeg kan. Så der er altså 2-2½ meter som der skal være plads til… :S[/QUOTE]
Jeg er også smadder glad for det, men Jannie, du får mig altså ikke til at tro på at kun to stammer fylder 2-2½ meter.
Der er ialt 4 (måske 5) stammestykker, der giver træets samlede højde, og så skulle der være over 5 meter til loftet :smiley:
Mener du ikke [U]1-1½ meter?

[/U]

Se lige her:

2½ meter bliver sq nok ikke nemt at stoppe ind i min Polo…men hvad det skal da prøves…GG

Som sagt så er jeg på job men har lige 5 min pause…så jeg skal nok svare med tlf. nr osv. når jeg kommer hjem :slight_smile:

[QUOTE=anne p;943099]2½ meter bliver sq nok ikke nemt at stoppe ind i min Polo…men hvad det skal da prøves…GG

Som sagt så er jeg på job men har lige 5 min pause…så jeg skal nok svare med tlf. nr osv. når jeg kommer hjem :-)[/QUOTE]
Så se lige mine to forrige indlæg først :slight_smile:

[QUOTE=Mega;943080]Jeg er også smadder glad for det, men Jannie, du får mig altså ikke til at tro på at kun to stammer fylder 2-2½ meter.
Der er ialt 4 (måske 5) stammestykker, der giver træets samlede højde, og så skulle der være over 5 meter til loftet :smiley:
Mener du ikke [U]1-1½ meter?

[/U][/QUOTE]

Haha… Der er 4 stammer… :slight_smile: Det er to nederste stammer, og dermed også de to største. Meeeen… Måske du har ret… Haha… Den er da på ingen måder højere end mig!! Hihihihi… :dokdok::dokdok::dokdok::ups:
Arg, nok nærmere 1½ meter…

[QUOTE=DK Jannam;943114]Haha… Der er 4 stammer… :slight_smile: Det er to nederste stammer, og dermed også de to største. Meeeen… Måske du har ret… Haha… Den er da på ingen måder højere end mig!! Hihihihi… :dokdok::dokdok::dokdok::ups:
Arg, nok nærmere 1½ meter…[/QUOTE]
Tænkte det nok :smiley: