HJÆLP sort kat blevet væk i Horsens

hej alle sammen…

Jeg er i den sørgelige situation at min ene sorte mis er blevet væk. Han er som sagt sort med en lille hvis plet på brystet, Han er spinkel men er ved at blive større (han er stadig killing) han er sidst set fredag aften (d. 20 august) det er i Horsens området. Men ja der er sikkert mange sorte missere så hvis i bare afleverer den et sted som leverer den tilbage til ejerne så vil det hjælpe rigtig meget ! Min anden misser Bastian er også helt ude af sig selv og vil have os omkring sig hele tiden, han er rastløs og mjaver hele tiden :brist:

HANS ØREMÆRKE ER : FKF063

håber der er nogen der finder ham :kryds:

jeg uploader lige et billede lidt senere når jeg får det på computeren.

her er der et billede.

Stem dørklokker hos vejboerne og hør, om de har set ham - få også lov til at se deres garager og udhuse grundigt efter. Kontakt også dyrlægerne i området, og sæt sedler op i nærbutikkerne.

Kig også efter ham på www.dyrenesbeskyttelse.dk, hvor du også selv kan efterlyse ham (også med billede).

Held og lykke!

Hvorhenne i Horsens? Bor selv uden for byen og kommer der ofte. Kunne være rart at vide, hvor man skal være særligt opmærksom :slight_smile:

Er han mærket eller bærer halsbånd?

Kontakt evt. også Inges Kattehjem i Lund for at høre om de har fået ham ind.

vi har haft ringet til Inges Kattehjem om de har fået ham ind (det er der vi fik ham fra) men de har ikke fået ham… Og Falck har heller ikke (gudske tak og lov!) samlet ham op fra vejen. han er øremærket :slight_smile:
altså nok omkring føtex (ikke indeni byen) hvis du ved hvilken jeg mener? :slight_smile:
Jeg har kørt rundt i vores nabolag og bare kaldt på ham men der kom ingen svar så det er nok en god idé lige at høre folk da Bastian engang blev fanget i et hegn en mand havde sat i hækken så hans hunde ikke kom ud, og der var Bastian også helt stille …

Vi har lige været i føtex og kigget om nogen har sat en opslag op om en fundet misser men nej :confused:
Vi sætter meget snart efterlysninger op !

Håber Sofus snart kommer hjem igen

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at den smukke misling snart er hjemme igen! :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Håber han snart kommer hjem :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Yep :ok: Det er lige præcis den ende af byen, jeg oftest kommer i, så jeg skal nok holde øje og krydser fingre for, at han snart er hjemme i god behold :kryds:

Tusind tusind tak for jeres hjælp! :smiley:

han er fundet … død, kørt ned af en bil :’(

Åh nej det er jeg godt nok ked af. Det er forfærdeligt. Godt du fandt ham selvom han er død. Hvad skal jeg ikke, ikke så meget men glæd dig til i ses over regnbuebroen.:lys::knuser:

Åhhhhh nej, det gør mig ondt
Et :lys: for den lille mis på sin rejse over regnbuebroen.

Mange :kram:

Selvom det gør ondt, så er vished bedre end uvished :ked:

Øv, hvor trist.

Men i det mindste har du vished om hans skæbne.

:ked::ked::ked::ked:

:kram: