Hjælp til at beslutte farve!

Ja, så kom stofprøverne ENDELIG hjem. Jeg har kigget længe på dem, og tankehjulene kører på højtryk, men ak, jeg er så dårlig til at tage en beslutning!

Så jeg har taget billede af dem alle mens de lå på Coop, sammen med den guldfarve det skal laves sammen med…

Personligt hælder jeg mest til Karmin og Bordeaux men de andre farver er også virkelig flotte!!

Bursiderne samt bunden skal være guld, mens topstykke og frontgardiner skal være en anden farve!

OBS: Farverne snyder altså en lille smule på billederne!

[B]Bordeaux

Marineblå

Karmin

Lilla

Kongeblå

Mørkegrøn

Brun

Kobber

Lys Olivengrøn
[/B]

Lys Oliven!!! :thumbup:
Den ville blive FLOT og understrege hans tabby tror jeg :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;942086]Lys Oliven!!! :thumbup:
Den ville blive FLOT og understrege hans tabby tror jeg :)[/QUOTE]

Har også overvejet den… det er dog ikke den der skal være hans baggrund, det er guldfarven der skal det…

Jeg er også vild med den lyse oliven. Ellers den mørkegrønne. :slight_smile:

Når det er til guld ville jeg altså vælge den røde/bordeaux - det er pænere sammen med guld end grønt og lilla - som ellers også hver for sig er rigtig flotte til ham :slight_smile:

Ulempen ved den røde er at det måske bli’r lige vel “juleagtigt” - til gengæld tror jeg det vil blive flot.

Billede nr. 5 :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;942091]Når det er til guld ville jeg altså vælge den røde/bordeaux - det er pænere sammen med guld end grønt og lilla - som ellers også hver for sig er rigtig flotte til ham :slight_smile:

Ulempen ved den røde er at det måske bli’r lige vel “juleagtigt” - til gengæld tror jeg det vil blive flot.[/QUOTE]

Hihi… er det så her at jeg skal komme og fortælle at jeg ELSKER julen!! :tihi:

For at gøre forvirringen total siger jeg Marineblå. (Ikke kun derfor, jeg synes også den er flottest).

Grønt - altid grønt til de mørke tabbyer (altså i min verden :D)
Og den oliven er fantastisk!

Den mørkeblå eller den afdæmpede grønne - fordi jeg synes det klæder hans pels bedst.
Og for guds skyld ikke den orange… :uha:

[QUOTE=Ann R;942103]Den mørkeblå eller den afdæmpede grønne - fordi jeg synes det klæder hans pels bedst.
Og for guds skyld ikke den orange… :uha:[/QUOTE]

Som faktisk overhovedet ikke er orange, men kobber :wink:

Men nej, den farve skal han ikke have…

Jeg stemmer for den lyse oliven :slight_smile:
De to røde/bordoux ville helt sikkert også være flotte, men det er lidt forudsigeligt at bruge dem sammen med guld … :gruble:

Helt klart nr. 11.
Den “skriger” ikke mod guldet, men harmonerer flot - også til katten :smiley:

Hov ja den der kobber havde jeg overset. Den vil være RIGTIG flot, både til katten og sammen med guld!

Jeg syntes den lys oliven grønne. Jeg tror de røde bliver for dominernende til ham.

beslutning er taget…

Guld og Karmin til ham…

SIDERNE på buret - altså den farve han skal gå op imod - er i guld mens kun topstykket og frontgardinerne skal være karmin…

Seriøst? :yikes: Aaaalt for varm farve - kattens egen farve dør da… :uha:

Meget enig, jeg synes den lys oliven er perfekt til at fremhæve hans farve :slight_smile:

Og enig - den eller den mørkeblå :ok:

Jeg tror at den olivengrønne bliver gemt til sommer, da jeg ligesom synes der er noget sommerligt over farven… eller forår måske… Synes bare ikke den er særlig vinterlig…