Hjælp til at indsamle "kattevenlige hoteller"

Jeg har flere gange tænkt på at lave en samling af alle de kattevenlige hoteller jeg kender, og nu er jeg så småt gået i gang:

http://www.jakobmette.dk/kattevenlighotel.htm

Jeg vil meget gerne have hjælp af Jer, for I ligger jo inde med en kæmpe viden som kunne være fedt at samle et sted :slight_smile:

Så hvis du har lyst så skal jeg vide:

  • Sted
  • Navn på hotel
  • Link
  • om det koster noget ekstra for at have kat med og evt. hvor meget

På forhånd tusinde tak - håber på at kunne lave en god informativ side til vores alles nytte -thumbs

Det var da en super god ide du har fået dig der Mette… skal lige hører er det også uden for Danmarks grænser - eller kun Danmark??

Ja super idé -thumbs

I hele verden såmend :smiley: - så kom bare med infoen -thumbs

Vil du også have bed and breakfast med…??
For så har jeg et par steder.
MVH
Heidi

Ja meget gerne Heidi -thumbs

http://www.langaa-overnatning.dk/

mener vi gav 350 eller 400 pr nat, ingenting ekstra for dyr.
Og man har en lejlighed på 1. sal så der er rigeligt med plads hvis man har flere katte med.

Tusinde tak Heidi -thumbs

Det er da bare en kanon idé -thumbs Jeg tror der er en del (incl. mig selv) der holder sig tilbage, fordi det er en jungle at skulle igennem [smilie=hate-tisfondo.gif]

Jeg ved at Renaissance Hotellerne ikke har noget imod katte…de charger heller ikke extra…heller ikke Marriott.

Campernille som findes i Frankrig har heller ikke noget imod at man har dyr med og de charger heller ikke extra…

Novotel…det samme…

Radisson tror jeg også har samme politik…men ved det ikke…

Er næsten sikker på at alle store kæder har samme indstilling…dog må man påregne at hvis dyrene ødelægger noget kan man måske forvente en extra regning…det har jeg dog aldrig fået…

Min mand og jeg er fra hotel verdenen og de hoteller vi har administreret har altid haft en positiv holdning til dyr…Ikke pga os men pga firmapolitik…

Det kan være at mange små hoteller har en anti politik mod dyr…men jeg er aldrig stødt på nogen endnu og vi har rejst utrolig meget…

Tusinde tak Birthe :slight_smile: Jeg skal hvordan jeg bærer mig ad med at få påført dem på en eller anden måde -høhø Indtil videre har jeg kun puttet de hoteller på, hvor folk rent faktisk har været :slight_smile:

Tusinde tak Birthe :slight_smile: Jeg skal hvordan jeg bærer mig ad med at få påført dem på en eller anden måde -høhø Indtil videre har jeg kun puttet de hoteller på, hvor folk rent faktisk har været :slight_smile: [/quote]

Det syntes jeg også er helt i orden… :smiley: