Hjælp til at introducere en ældre kat til to killinger

Hej!

Da mine forældre ikke længere kan tage sig af deres fireårig han kat, har jeg overvejet at tage ham med mig hjem. Problemet er at jeg allerede har to killinger på seks måneder der hjemme. Vil det være muligt at introducere ham med de to?
Killingerne får ofte besøg af nabolagets andre katte, når jeg lufter ud. Men det er jo noget andet at skulle have en ny kat boende.
Alle katte er neutraliseret og kommer både inde og ude når de vil. Jeg bor ud til et kæmpe skovareal så der er massere af udendørsplads til leg. Min lejlighed er dog forholdsvis lille (en gang, toilet, køkkenalrum, et værelse.) der er en lille forhave.
Mine forældres kat er vokset op med en anden kat (der stille og roligt bare er flyttet op hos overboen), og han er ret fredelig med naboernes. Jeg har kendt alle katte fra de var små og ingen af dem viser tegn på aggression mod andre katte.

edit: Det er måske værd at tilføje, at jeg pga. svær social angst pt. er hjemmegående. Så kattene har altid selvskab.
Det ville heller ikke være et problem økonomisk.

Er det overhovedet muligt at sætte dem sammen? Hvis ja, hvordan?
Eller burde mine forældre finde et andet hjem til ham?

På forhånd tak!

Det er da forsøget værd :slight_smile:

For mig lyder det også som et projekt, der fint kan lykkes - har selv med held sammenført både voksne/voksne og voksne/killinger, og omend de ikke nødvendigvis endte med at sove i ske, så har resultatet været fredelig sameksistens.
Jeg skal indrømme, at vi ikke har fulgt så strukturede fremgangsmetoder som jeg har set beskrevet herinde, men får jeg brug for at gentage øvelsen, vil jeg bestemt skæve lidt mere til ekspert-rådene - selv om det er gået godt hidtil, er det jo muligt vi bare var heldige…