Hjælp til Banner - Visitkort

Nogle der er gode til at lave banner, mangler hjælp til at få lavet et nyt :slight_smile:

vil gerne hjælpe :slight_smile:
Hvad str. og vil du sætte nogle billeder ind, jeg kan bruge?
og hvad skal der stå :slight_smile:

:?..

[QUOTE=DK Zaphy;864896]vil gerne hjælpe :slight_smile:
Hvad str. og vil du sætte nogle billeder ind, jeg kan bruge?
og hvad skal der stå :)[/QUOTE]

jamen mit gamle banner kan du ser på hjemmesiden: www.leumica.dk og det vil jeg gerne genbruge, måske med dette billed sat ind et sted? hvis det overhovedet er muligt

men jeg har flere forskellige af både Kurt, Amiko og Kyra, både sjove, men også hvor de står op ligesom Amiko på dette billed… :slight_smile:

kan du ikke bare lægge en masse billeder ind af de katte du vil have med…og evt. skrive dem du allerhelst vil have med?

hvo glemte at spørge hvad str. banneret er i?

Skal jeg bare ligge dem ind i denne tråd eller skal jeg sende dem til dig på mail?

Ja hvor stor skal den være… Øh det ved jeg ikke ?

så vidt jeg kan se er dit banner på hjemmesiden 1000x121 men det er vist forskelligt fra browser til browser…bare læg dem herind :slight_smile:

Her er lidt blandet billeder af misserne :slight_smile:

Takker… der er nogle gode nogle synes jeg :slight_smile:
har du nogle ønsker om farve?

nej jeg har ikke så mange krav :wink: bare noget neutralt måske som passer til kattene… Der har du lidt helt frie hænder til at gøre som du syntes er bedst :wink: Jeg er helt sikker på at jeg nok skal kunne lide det lige meget hvordan det kommer til at se ud :wink: :wink:

Jeg havde lavet disse, men tror størrelserne er forkert… Doooh:besvimer::besvimer:

Ser super godt ud :slight_smile: Kan Amiko måske sættes ind et sted, måske op af aét i Leumica?? ved ikke om det er muligt

De grå farver passer rigtig godt til kattene :ok:

Og lige et lille pip: Det hedder “kærligt opdræt”, så der skal lige et “t” på kærlig for at det er grammatisk korrekt.

[QUOTE=Panthera;871295]De grå farver passer rigtig godt til kattene :ok:

Og lige et lille pip: Det hedder “kærligt opdræt”, så der skal lige et “t” på kærlig for at det er grammatisk korrekt.[/QUOTE]
HAHA jeg er vist blevet jyde!! Dooh

Jeg kan da prøve :slight_smile: men skal os lige lave størrelserne om på dem! :slight_smile: de er ikke høje nok… Hilken en kan du bedst lide?

… Wauw nogle ultra smukke katte! :slight_smile:

[QUOTE=DK Zaphy;871552]HAHA jeg er vist blevet jyde!! Dooh

Jeg kan da prøve :slight_smile: men skal os lige lave størrelserne om på dem! :slight_smile: de er ikke høje nok… Hilken en kan du bedst lide?[/QUOTE]

det er nok den for neden :wink: men den for oven er nu også go… bum bum… den for neden :smiley:

[QUOTE=DK Zaphy;870112]

Jeg havde lavet disse, men tror størrelserne er forkert… Doooh:besvimer::besvimer:[/QUOTE]

Wauw! hvor er de bare flotte Tine :thumbup:

Jeg prøver lige at lave den større så :slight_smile:

Tak :slight_smile: