Hjælp til en killing i klemme

Jeg ved ikke lige om det her er det rigtige sted, men det drejer sig om en 18 ugers killing.
Der er idag på den klinik hvor jeg arbejder blevet bestilt tid til aflivning sidst på ugen af den lille fyr. Årsag: ejer er en ung pige som er gået fra kæresten og ikke har plads til ham længere.
Mor til ejer har forsøgt sig på kattens værn men de vil ikke tage ham ind.
Jeg ved godt der er mange der skal reddes, men skulle nogen have plads eller mulighed for at redde ham, en sød 18 ugers killing, er det alt værd.

Marina

Hvor i landet er det?? Vil være meget relevant hvis der skal findes hjælp…

Er DB prøvet?

kAN DU IKKE RINGE PÅ KLINIKKEN OG BEDE OM DE LIGE TRÆKKER VEJRET EN SMULE FORDI DER ARBEJDES PÅ SAGEN. tid
Hov caps lock, beklager
Jeg skal gerne hjælpe, men skal have data, så

ja vil også høre hvor i landet den lille befinder sig.

for kan muligvis godt være int. da vores lille bisse godt kunne trænge til en at mosle med :thumbup:

Ja undskyld det var en bommert men er lige kommet hjem efter en laaang dag:ups:
Men det er i Ålborg.
Marina

[quote=kamikaze;496237]kAN DU IKKE RINGE PÅ KLINIKKEN OG BEDE OM DE LIGE TRÆKKER VEJRET EN SMULE FORDI DER ARBEJDES PÅ SAGEN. tid
Hov caps lock, beklager
Jeg skal gerne hjælpe, men skal have data, så[/quote]

Ingen problem i det:) jeg sender dig en PB.

Marina

Hjælper gerne med kørsel, hvis det skal bruges…

ååh… håber på den lille misser får et nyt hjem så…:kryds:

Har du et billed af ham ?
kan godt være interesseret, men er først i Ålborg på Søndag :slight_smile:

[quote=Lykke86;496266]Har du et billed af ham ?
kan godt være interesseret, men er først i Ålborg på Søndag :)[/quote]

Nej, desværre ingen billede. Men finder ud af i morgen ang. mere info og evt. direkte kontakt til ejer af killingen.
Marina

[quote=Marina;496270]Nej, desværre ingen billede. Men finder ud af i morgen ang. mere info og evt. direkte kontakt til ejer af killingen.
Marina[/quote]
Super :smiley:

hvor er det bare dejligt at folk gerne hjælper herinde…:hjertehop:

Bliver det nødvendig med transport, så har jeg lidt fridage fra i morgen af:)…bare bip mig efter kl. 14…eller inden jeg går i seng kl. 9:tihi:

ellers må jeg få kæresten til at hente ham ?
(han bor ved Støvning)

:kryds::kryds::kryds:

ååh… håber på den lille misser får et nyt hjem

Sidste melding jeg har fået nu er at vi vil gøre forsøget at få aflivningen konverteret til kastration og vacc, så alt er ordnet inden han flytter til det nye hjem:)'¨
Håber alt klapper så den lille fyr kan få en ny chance.

Marina