Hjælp til Facebook, tak :o)

Har vi nogle kyndige FB-brugere herinde?? Har nu 7 gange desperat forsøgt at overføre nogle billeder til en gruppe på Facebook. Jeg har prøvet at gå flere forskellige veje rundt - både på væggen i gruppen samt i menubjælken øverst i gruppen. Jeg har prøvet flere billeder ad gangen, og kun ét ad gangen… Men det funker ikke?! Den viser, at den uploader alle billederne…den beder mig om at “slå billeder op” - og det gør jeg. Jeg kommer ind i noget, der ligner et album…og så når jeg klikker på gruppen igen…pist!! Det er som om, billederne aldrig har eksisteret?! Bliver snart hys :argh:

Når jeg har et videoklip (går ud far det er det samme med billeder) så finder jeg det i mit album - Og klikker på del. Der kan jeg vælge jeg vil dele i en gruppe fx. Den vælger jeg og skriver gruppens navn jeg vil dele i. - Kort efter er det til at finde i den gruppe jeg skrev navnet på.

Giver det mening, eller er det allerede dette du har forsøgt?

Det kunne jeg selvfølgelig godt prøve! Så jeg opretter først et album under mine billeder, og så kan jeg derefter vælge at dele det i en gruppe?? Det har jeg aldrig prøvet før…det må undersøges! :wink: Plejer ALTID at gøre det på den anden facon, men de må have ændret brugerfladen? Jeg kan se, at flere skriver om det på nettet…men jeg kan ikke lige umiddelbart se, hvad løsningen er?! :?

Jeg har lige delt billeder i en gruppe. 2 af gangen uden problemer. Har aldrig prøvet at lave album i en gruppe dog…

Jeg har lige erfaret, at man sagtens kan klikke sig ind på et billede i et album og dele det i en gruppe - men du kan kun dele et album med bestemte personer eller “lister”. Man kan ikke dele et album i en gruppe, så man er vel praktisk taget nødt til at dele et billede ad gangen?! Det kan tage lang tid med 80 billeder :smiley: Ævs altså! Men tak :smiley:

Jo flere billeder, du vil lægge ind ad gangen, jo længere tid tager det - så du er nødt til at have lidt tålmodighed med gruppen :slight_smile:

Jeg har ofte lagt 1 eller flere billeder (album) ind i en gruppe og det virker upåklageligt hver gang.

Jeg ved fra en salgsgruppe jeg er med i på fb at der er problemer med div albums i grupperne pt. Det kan det være svært at komme ind i album.

Jeg begynder at tro, at det er min pc, der er fjollet :slight_smile: Jeg har gjort det et hav af gange før uden problemer…og nu vil den bare ikke, uanset hvordan jeg gør. I forvejen har mit gamle hakkebræt af en computer flere og flere mystiske tendenser :what: