Hjælp til gulvlægning - abykillinger

Vi er jo ved at lægge flisegulv i køkken og gang og det synes vores killinger simpelthen er det morsomste der er sket i lang tid. Især de der små plastik kors vi sætter i furerne for at holde afstanden mellem fliserne er det bedste killingelegetøj der endnu er opfundet. Og mærkværdigvis er de MEGET sjoverere at lege med når man selv kan tage dem op :klapper:

Teresa

Sikke da nogle flotte og dygtige håndværkere :wehuu:

Det er nu rart med en hjælpende pote :rock:

Ha ha…ja det kan ikke være nemt at få noget fra hånden med de hjælpere…
Men hvor er de da bare absolut bedårende :wehuu:

Orv hvor er I nået langt :slight_smile: og skønt med de små hjælpere som er her, der og alle vegne :høhø:

:thumbup: de er bedårende, de små gulvlæggere :hjerte:

Aaaaaaiiiiiii!! Hvor er de bare skønne!!! :smiley:

Sikke nogen dejlige billeder, og endnu dejligere killinge-håndværkere. Sådan nogen søde pelsede medhjælpere burde alle håndværkere udstyres med! :inlove:

Åååååh, hvor er de vidunderlige! :wehuu:
Hvis mislingerne ender med at gå for meget i vejen, kan du bare sende dem hjem til mig! :hjertehop:

Ja men hvad skulle i da gøre, hvis der ikke var så mange hjælpere, i ville jo aldrig blive færdige.
Skønne billeder af skønne og dejlige hjælpsomme killinger.
Knus Ellin

Sikke da dygtige de er :iloveyou:

Nu har jeg lige været inde og kigge små hjælpere igen og den lille stritpels på billed 3 er da bare alt alt for dejlig.
En skam vi ikke har plads eller råd til flere, for ellers ville jeg begynde at plage uafbrudt, til jeg har fået min vilje:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke en håndfuld lækre håndværker du har gående rundt

:savle::savle:

PS : når de kan sætte fliser op på væggen, sender du dem lige over til mig - så kan det være, at mit badeværelse snart kan blive færdigt

:kryds:

Tror du de kan lægge parketgulv ? For så vil jeg gerne låne dem engang …

Hvor er de søde, de små rødder :wehuu:

Sikke nogle skønne små gulvlæggere :wehuu::wehuu::wehuu:
Når de er færdige, vil jeg meget gerne låne dem på ubestemt tid :smiley:

Nøj de er dygtige - men det ved vi jo - ting tager meget længere tid med deres hjælpsomhed:-)

Er det muligt at hyre dem til at komme her hjem og hjælpe når vi skal have nyt gulv i køkkenet? Jeg har endnu aldrig set yndigere håndværker hjælp:wehuu:

Yndige er de - ingen tvivl om det. Problemet er bare, at de ikke altid helt fatter hvad der foregår og hvordan tingene egentlig hænger sammen. Istedet for at sætte krydsende NED i furerne - så tog de dem op :tihi:

Men sagaen fortsætter. Jeg har to vildtfarvede somalihankastrater gående i karantæne på vores badeværelse for lige at checke dem inden de flytter til deres respektive nye hjem.

Den dag vi havde lagt fliser på gulvet i gangen fik kattene i badeværelset rent vand og mad og renset bakke inden vi var færdige for så måtte man jo helst ikke gå på gulvet før næste morgen/formiddag. Af samme årsag havde jeg en aftale med en af mine naboer om at tage over til ham og spise og se film. SÅ sent om aftenen på denne berømte gulvlæggerdag - kom jeg hjem. Og for at undgå at gå på det nylagte gulv - så gik jeg gennem bryggerset ind i huset. Synes så der var en mærkelig lyd…susen eller ? Det var ikke fryserne, det var ikke køleskabet - centralvarme har vi ikke mere…åh, nej - det var vandhanen på badeværelset der løb!
Der var jo så kun en ting at gøre - jeg måtte ud og gå på det nye gulv i gangen og her fik jeg første shock. Alting går altid galt på en gang - for ikke bare havde en af kattene på badet lukket op for vandhanen - men afløbet var også blevet forstoppet ( masser af legetøj viste det sig) så vandet stod ankelhøjt på badeværelset og skvulpede ud over trinet på det nylagte gulv…
To meget fornærmede somalihankastrater sad i vindueskarmen og påstod at de var ved at drukne - kl. var 2 om natten og jeg måtte så igang med at lede efter spande, klude m.m. for at dels få vandet op - dels få afløbet til at virke. Så jeg vadede rundt derude i våde sko med to dybt interesserede somalier ( hvorfor gør du sådan ? ) :lynogtorden:

Jeg kom iseng kl. 4 om morgenen.

Den næste dag skvulpede mit nylagte gulv pga alt det vand der var løbet ind under - men heldigvis var det en tør og blæsende dag så det tørrede ret hurtigt.

Teresa

[quote=Teresa Guldager;451405]
Men sagaen fortsætter. Jeg har to vildtfarvede somalihankastrater gående i karantæne på vores badeværelse for lige at checke dem inden de flytter til deres respektive nye hjem.

Den dag vi havde lagt fliser på gulvet i gangen fik kattene i badeværelset rent vand og mad og renset bakke inden vi var færdige for så måtte man jo helst ikke gå på gulvet før næste morgen/formiddag. Af samme årsag havde jeg en aftale med en af mine naboer om at tage over til ham og spise og se film. SÅ sent om aftenen på denne berømte gulvlæggerdag - kom jeg hjem. Og for at undgå at gå på det nylagte gulv - så gik jeg gennem bryggerset ind i huset. Synes så der var en mærkelig lyd…susen eller ? Det var ikke fryserne, det var ikke køleskabet - centralvarme har vi ikke mere…åh, nej - det var vandhanen på badeværelset der løb!
Der var jo så kun en ting at gøre - jeg måtte ud og gå på det nye gulv i gangen og her fik jeg første shock. Alting går altid galt på en gang - for ikke bare havde en af kattene på badet lukket op for vandhanen - men afløbet var også blevet forstoppet ( masser af legetøj viste det sig) så vandet stod ankelhøjt på badeværelset og skvulpede ud over trinet på det nylagte gulv…
To meget fornærmede somalihankastrater sad i vindueskarmen og påstod at de var ved at drukne - kl. var 2 om natten og jeg måtte så igang med at lede efter spande, klude m.m. for at dels få vandet op - dels få afløbet til at virke. Så jeg vadede rundt derude i våde sko med to dybt interesserede somalier ( hvorfor gør du sådan ? ) :lynogtorden:

Jeg kom iseng kl. 4 om morgenen.

Den næste dag skvulpede mit nylagte gulv pga alt det vand der var løbet ind under - men heldigvis var det en tør og blæsende dag så det tørrede ret hurtigt.

Teresa[/quote]

-LOL undskyld Teresa, men jeg kan se det/dig for mig - det er skøønt at have aby/somali, man keder sig aldrig :tihi: