HJÆLP til hittekat

Vi bor i et fredeligt område i Horsens, og har for nylig fået en ny nabo (hun kommer fra samme lille gade, er bare flyttet lejlighed, så vi kender hende i forvejen). Hun er en sød kvinde på 60 år, som har tre katte. Hun har et kæmpe kattehjerte, så da hun så, at der holdt en vildkattekilling til herude, satte hun en kasse ned til den og har også fodret den lidt, mens det har været koldt udenfor. Flere har faktisk fodret den, men de er holdt op igen, så nu holder den mest til foran hendes lejlighed.

Hun har ikke meget at rutte med i dagligdagen, men jeg ved, at hun passer sine tre egne katte rigtigt godt og passer dem med vaccinationer og det, de har behov for. Hun ville rigtigt gerne kunne tage den her vildkatte/hittekilling ind, men har simpelthen ikke de penge, der skal lægges til en kastration, og den skal selvfølgelig neutraliseres mv., for den kan indgå i hendes katteflok.

Da selve neutraliseringen er en for stor udskrivning for hende, tænkte jeg, at I måske herinde kender nogen, der kan hjælpe, når det gjaldt en vildkat/hittekat. Jeg har kigget på legater, men kan ikke rigtigt finde noget, der passer :frowning: og kender heller ingen dyrlæger, der hjælper med den slags.

Hun bor i Horsens, skal det lige siges. Så hvis nogen her i oplandet kender dyrlæger, der yder den slags hjælp, eller I kender en måde, man ellers kan hjælpe på, må I meget gerne skrive her i tråden.

Hvis vi kan få katten neutraliseret, er den sikker på at få et godt hjem hos hende, for hun har virkelig et stort kattehjerte :ok: Det er derfor, jeg nu prøver at hjælpe hende, for den her lille kat har fortjent sådan et kærligt hjem! :hjerte:

Slutter lige af her med at poste et par billeder af vidunderet. Han er virkelig en sød lille fis :wehuu: Jeg vil gætte på, at han er en 7-8 måneder gammel. Størrelsesmæssigt kan I se ham i forhold til vores Ozzy, der på sidste billede snuser til ham (de leger gerne sammen, når han er ude :inlove:)

Håber virkelig at der findes en løsning så denne charmerende fyr kan få et godt hjem!!

Ville øsnke jeg kunne hjælpe - men kender desværre ikke til nogle steder der kan hjælpe.
Jeg håber både for kat og din nabo at det vil lykkes at finde en løsning.

Sådan en fin mis fortjener at blive hjulpet, så jeg skal gerne være den første der spytter i neutraliseringskassen.
Det nytter ikke noget han bliver fertil, sikkert forsvinder fordi damerne trækker, og enten laver en masse IGEN svigtede mislinger, bliver måske kørt ned fordi han strejfer langt omkring, eller bliver bidt i slagsmål, så det er bare afsted med ham så hurtigt som muligt.
HVIS der sidder nogen der vil hjælpe med blot en lille beløb kan det sættes ind på min hittekattekonto og så tæller jeg sammen og overfører pengene til den dyrlæge der “ordner” ham.
Kontonummeret får man ved at PB mig.
OG…ellers kan man købe en ekstra nullerputseng :tihi:.
Har lige været i stof & stil i eftermiddag så min stoftrang ER stillet for denne uge.
Møste forøvrigt Johnny og frue derude…det var fruen der var på stoffer og hun fik mig til at købe mere end jeg havde tænkt mig…ja faktisk var jeg TO gange inde i butikken fordi jeg mødte dem på parkeringspladsen og kom til at gå med dem derind fordi hun liiige skulle vise mig noget billigt stof.
Brita

Hvor er han fiiiiin :wehuu:

Ville ønske at jeg kunne hjælpe, men er selv langt over smertegrænsen i mit kattehold … :kryds::kryds::kryds: for at der findes en løsning …

Der ER et hjem til ham…Solveig vil selv beholde ham og han enes fint med hendes andre misser :wehuu:

Det ved jeg godt … men der er desværre ingen penge tilovers i det Brorup’ske hjem … :ups:

Hvor søren blev mit indlæg af…mystisk. Har skrevet et men det er pist borte.
NÅ, men jeg skrev vist noget i retningen af…det er helt ok, Hrónn.
Men sidder der noget med 10 kr for meget er det jo også en hjælp.
Han SKAL kastreres og det inden han får smag for damer og igen er borte, så det skal gøres meget snart.
En dyrlæge der i forvejen gør i kattedyrevelfærd er inde over og giver forhåbenlig en god pris på de ting der skal gøres.
INGEN skal hverken føle sig forpligtiget eller føle man BØR hjælpe, men sidder der nogen med 10 kr. for meget i økonomien er det også penge…for…mange bække små o.s.v.
Brita

Jeg håber, det lykkes. Jeg ville gerne selv bidrage, men vores ene bil gik i stykker i sidste uge, og Olav skal igennem en dyr tandbehandling i næste uge, så pengene er ikke lige til det desværre.

Snakker lige med Mogens når han kommer hjem fra sin sofatur. Han er oppe og hente en sofa sammen med min søn Karsten. Jeg vil gerne give et beløb, skal lige snakke størrelse med ham først.
Knus Elin

Når vi når slutten af måneden, vil jeg meget gerne se om jeg kan sende et lille beløb, men desværre ved jeg ikke hvad eller om det kan blive til.

Det er i hvert fald super lækkert at se, at der sker noget!!! :smiley:

Har sendt dig en PB Brita :slight_smile:

Her er godt nok sket noget i tråden siden i eftermiddag :thumbup:

[quote=kamikaze;168706]Sådan en fin mis fortjener at blive hjulpet, så jeg skal gerne være den første der spytter i neutraliseringskassen.
Det nytter ikke noget han bliver fertil, sikkert forsvinder fordi damerne trækker, og enten laver en masse IGEN svigtede mislinger, bliver måske kørt ned fordi han strejfer langt omkring, eller bliver bidt i slagsmål, så det er bare afsted med ham så hurtigt som muligt.
HVIS der sidder nogen der vil hjælpe med blot en lille beløb kan det sættes ind på min hittekattekonto og så tæller jeg sammen og overfører pengene til den dyrlæge der “ordner” ham.
Kontonummeret får man ved at PB mig.
OG…ellers kan man købe en ekstra nullerputseng :tihi:.
Har lige været i stof & stil i eftermiddag så min stoftrang ER stillet for denne uge.
Møste forøvrigt Johnny og frue derude…det var fruen der var på stoffer og hun fik mig til at købe mere end jeg havde tænkt mig…ja faktisk var jeg TO gange inde i butikken fordi jeg mødte dem på parkeringspladsen og kom til at gå med dem derind fordi hun liiige skulle vise mig noget billigt stof.
Brita[/quote]

Du er bare en skat Brita! :wehuu: Det lyder til, at der nu er hjælp på vej til lillefisen :kryds:

TUSIND TUSIND TAK for alle de PB’er der er kommet. Jeg har ikke helt styr på hvad der er kommet ind, men det ser lovende ud :rock:
I er nogle dejlige kattemennesker -tak

[quote=kamikaze;168765]TUSIND TUSIND TAK for alle de PB’er der er kommet. Jeg har ikke helt styr på hvad der er kommet ind, men det ser lovende ud :rock:
I er nogle dejlige kattemennesker -tak[/quote]
Jeg siger også tusind tak på hittemissens og Solveigs vegne for alt, hvad der kommer ind. Det hele hjælper :thumbup:

Ja, min økonomi er mildest talt stram lige i øjeblikket, men må lige se om der kan blive en ti’er eller to til overs når vi når til den første. Tvivler dog, men…

Håber den lækre bette dreng bliver kastreret og der findes en god løsning :slight_smile:

Det er helt ok, Jane OG…jeg ved om nogen hvad det handler om når det gælder bilregninger. Vi har haft to biler der først var istykker, så skulle de dernæst synes…det var lige godt 35.000 kr. OG det siden jul -what

:rock: ville lige kigge på min hittekattekonto i banken inden jeg skulle se dyner…der er allerede gået 150 ind :ok: TUSIND TUSIND TAK :pote:

Fantastisk! :thumbup:

Fedt at folk er så kanon gode til at hjælpe her inde. Det varmer virkelig at se!! -wehuu