HJÆLP til hittekat

Skal til min egen dyrlæge i Horsens torsdag, jeg taler lige med ham om sagen:) Det kan jo være at ham evt. vil neut. til en laver pris, hvis det er muligt at samle lidt ind her:)

Det er sødt af dig, og det kan vi sagten have i baghånden, men Solveig der har Kisser kontakter en dyrlæge…èn jeg ved gør i dyrevelfærd og som bor lige undefor Horsens.
Men det er altid godt at have flere muligheder :rock:

Sikke dog en smuk kat! Held og lykke!

Alle i der har PB’er…for at hjælpe økonomisk

HUSK lige at skriv Jeres navn OG HITTEKAT når I overfører pengene.
Blot så der ingen forviklinger bliver, for p.t. går der jo også nullerputsengebetalinger ind :pote:
Kisser’s neutraliseringspenge og de almindelige betalinger er godt jok det samme, men jeg vil helst have lidt styr på hvor mange penge der kommer ind til ham, så jeg ved hvor mange hittekattekontoen også skal hjælpe med
TUSIND TAK…I er nogle skrækkelige søde mennesker :wehuu:

Vil lige hilse jer fra Solveig og sige tusind tak til alle dem, der hjælper og sender gode tanker til hende og Kisser :thumbup:

Britta… Må jeg bestille en Kleiner Münsterlæner seng… Du må så gerne smide 50 kr oven i normal prisen, som skal gå til den smukke dreng… De eyelinere han har går bare rent ind i mit hjerte… (ville også som andre ønske at jeg ikke skulle bruge penge på en masse andet nu her…)

[QUOTE=kamikaze;168983]Alle i der har PB’er…for at hjælpe økonomisk

HUSK lige at skriv Jeres navn OG HITTEKAT når I overfører pengene.
Blot så der ingen forviklinger bliver, for p.t. går der jo også nullerputsengebetalinger ind :pote:
Kisser’s neutraliseringspenge og de almindelige betalinger er godt jok det samme, men jeg vil helst have lidt styr på hvor mange penge der kommer ind til ham, så jeg ved hvor mange hittekattekontoen også skal hjælpe med
TUSIND TAK…I er nogle skrækkelige søde mennesker :wehuu:[/QUOTE]

Ja skrækkelige er lige ordet -LOL jeg har smidt ca 3 pk smøger ind, dem har jeg jo alligevel ikke brug for :rulleøjne::rulleøjne:

Det lyder rigtig godt line og marianne :thumbup:

Det kan vi sagtens aftale…skal jeg tage den med d. 7.? (studiekredsmødet i Herning)
OG…størrelsen har jeg vist styr på, for jeg har set Jeres søde hund, MEN hvilken farve tror du er bedst.
OG stof…fleece, bomild (hvor hårene ikke sætter sig i så stor grad som fleecen) eller noget andet…og hvad med farve.
Brita
nb…TUSIND TAK

FEEEDT…for jeg læser det som, du er blevet røgfri…Det er bare SÅ godt gået.
Så er spørgsmålet blot hvad 3 pakker smøger koster :tihi: …jeg aner det ikke :ups:

Forøvrigt…I fortjener jo at blive holdt up-to-date
Der er en pris i hus, d.v.s. den pris som er bedst iform af det er prisen for de fleste ting der skal gøres ved Kisser.
Altså alle de ting som bliver gjort ved en hittemis, hvis det er en jeg omplacerer.
D.v.s. neutralisering, vaccination, ormekur, sundhedstjek, øremærkning og ilæggelse i kattereg. og FIV & FeLV-test…1540 kr
Og det er en ok pris.
Så vidt jeg husker koster en hittekat vi (mine dyrlger og jeg) tager os af 1220 kr plus FIV&FeLV-testen (som jeg så ikke kan huske prisen på)…men220 kr er ikke urealistisk…så det virker helt ok.
OG så er det en dyrlæge der har meget erfaring OG i forvejen gør i dyrevelfærd.
Jeg har ikke helt styr på alles donationer for jeg mangler lige lidt eksakte beløb…men jeg lægger det hele sammen på mandag/torsdag når alles overførsler forhåbenlig er gået igennem og så har jeg bedt Christina (pussikat) og at sige til Solveig, at de skal få bestilt en tid…gerne mandag/tirsdag…så det hele kan blive afsluttet samtidig. For så overfører jeg de 1540 kr til dyrlægens konto.
Dette har været intet mindre end forrygende…TUSIND TUSIND tak.
I er nogle brave mennesker :rock:
Brita
nb…og nu vil jeg 10 timer på arbejde :thumbdown: og se et vejr…det er fisme menneskeplageri -grrrierdumme

ja ved godt det sikkert er et dumt spørgsmål men hvorfor tester i for FELV??? Kunne godt tænke mig at høre begrundelsen og det er fordi jeg intet aner om det jeg spørger ikke for at sætte spørgsmålstegn ved noget:)

Hvor er det godt den lille mis kan blive hjulpet Hilsen Ninna

Det er meget nemt at besvare.
En kat uden fortid eller rettere sagt en kat vi ikke kender fortiden på, kan bære rundt på diverse sygdomme og FIV og FeLV er selvom sandsynligheden er lille, noget jeg mener vi bør kalkulèrer med.
ER han smittet skal han nemlig aflives…lyder slemt og det er det også, men ikke noget i sammenligning med det sygsomsforløb han vil gennemgå hvis der intet blev gjort.
Som med så meget andet handler det OM at få vished OG derudfra tage sine beslutninger.
I sin tid blev min dyrlæge og jeg enige om at en kat uden kendt historik var bedst at teste…de få penge er godt givet ud…200-300 tror jeg det er
Håber det gav et fyldesgørende svar :pote:

[QUOTE=kamikaze;169273]FEEEDT…for jeg læser det som, du er blevet røgfri…Det er bare SÅ godt gået.
Så er spørgsmålet blot hvad 3 pakker smøger koster :tihi: …jeg aner det ikke :ups:[/QUOTE]

:thumbup::thumbup:yeps er på vej til min 4´de uge uden røg og jeg tænker næsten slet ikke på det, BAHHHHHHH -grrrierdumme

3 pk er sådan ca. 100 kr -engel-engel

:wehu::wehu::wehu:
Som jeg indtil videre kan regne mig frem til er der 930 kr. PLUS 4 personer der ikke har tilkendegivet beløbets størrelse.
Jeg er simpelthen imponeret af den velvillighed -handshake TUSIND TAK -juhu

Jeg regner med alle kan fornemme hvor vi er på vej hen…målen er lige om hjørnet :rock:

Brita
nb…var forøvrigt til foredrag i Silkebrog iaftes og Gerner og hans frue var der også…de donere de skam også :ok:…OG…det var et supergodt foredrag…tror jeg var ening i alt Karina Dillon sagde OG så fik jeg en ny ide til hittakattekontoen…et syet tæppe dyrene skal arbejde med for at få foder…et terapitæppe, kan det vel kaldes…man skal arbejde med tæppet og vupti kommer maden frem…tror jeg vil så en prototype i week-enden og så skal I blive de første til at se det (og købe det) :fløjte:

Som jeg indtil videre kan regne mig frem til er der 930 kr. PLUS 4 personer der ikke har tilkendegivet beløbets størrelse.
Jeg er simpelthen imponeret af den velvillighed -handshake TUSIND TAK -juhu

Jeg regner med alle kan fornemme hvor vi er på vej hen…målen er lige om hjørnet :rock:

Brita
nb…var forøvrigt til foredrag i Silkebrog iaftes og Gerner og hans frue var der også…de donere de skam også :ok:…OG…det var et supergodt foredrag…tror jeg var ening i alt Karina Dillon sagde OG så fik jeg en ny ide til hittakattekontoen…et syet tæppe dyrene skal arbejde med for at få foder…et terapitæppe, kan det vel kaldes…man skal arbejde med tæppet og vupti kommer maden frem…tror jeg vil så en prototype i week-enden og så skal I blive de første til at se det (og købe det) :fløjte:[/quote]

:):):slight_smile:

Hvis jeg er én af de 4, så kan du lægge 100,- kr. oven i beløbet - jeg sætter dem ind NU !
(har Danske Bank, så hvis du oz har er de der lige om et par minutter)

[quote=Therese;169342]:):):slight_smile:

Hvis jeg er én af de 4, så kan du lægge 100,- kr. oven i beløbet - jeg sætter dem ind NU !
(har Danske Bank, så hvis du oz har er de der lige om et par minutter)[/quote]

Det er du, Terese…og jeg har også danske bank, så pengene kan sikkert ses ret hurtigt.
:rock: YES YES…og tusind tak :pote:
Har du fået kontonummeret?
Ellers PB’er jeg det lige for en sikkerheds skyld.
Svarer nok ikke før engang midt på eftermiddagen…skal altså ud af den morgenkåbe og i bad og på arbejde :fløjte:

hvis du har brug for hjælp kan du lede i galleriet efter min tråd omkring jul, der fik mine misser nemlig sådan et hjemmelavet tæppe og dem kan du lave mange af til rigtig billige penge :wink: Så super ide. Mine er glade for det i hvert fald.

Jeg har desværre et stort minus på kontoen og 3 små mislinger der snart skal vaccineres, så jeg kan ikke hjælpe økonomisk i denne omgang, men det lyder jo også til I er godt på vej.

[quote=Marianne H;169337]:thumbup::thumbup:yeps er på vej til min 4´de uge uden røg og jeg tænker næsten slet ikke på det, BAHHHHHHH -grrrierdumme

3 pk er sådan ca. 100 kr -engel-engel[/quote]

Jeg er SÅ stolt af dig :thumbup:

Flot! Smukt initiativ :thumbup:
Lige et tip til en anden god gang (sakset fra siden www.dk-fritid-dyr-kat.dk):

Fonde der hjælper private kæledyrs-ejere
Jytte & Knud Vagn Thoustrup Nielsen Fond
v/ Dyrlæge Vibeke Korup
Uhresøvej 23 7500 Holstebro

Dyrenes Dag Kommite
Hovedvejen 46 5750 Ringe
tlf. 65 99 28 45 email. [email protected]

Fr. Sophie Johansens legat
Den Kgl. veterinær & Lanbohøjskole
Studieforvaltningen
Bülowsvej 17
1870 Frederiksberg C

Bamses Venner
Yder tilskud til pensionister og andre mindre bemidledes dyrlægebehandling
af hunde, katte og andre mindre husdyr. Kriteriet for ydelse af tilskud er
økonomisk trang. Ansøgning om tilskud rettes normalt inden behandling
iværksættes og efter samråd med den behandlende dyrlæge.
Ansøgningsskema: nej. Dyrehospitalet Hobrovej, Dyrlæge Thomas O. Larsen, Hobrovej 40, 9000
Aalborg.