Hjælp til kode på Zooplus! Haster!

jeg er ved at bestille på Zooplus.co.uk. Jeg bliver spurgt om min coupon code. Nogen der ved hvad det er for en kode jeg skal bruge? Hvad hedder den?

Hvis ikke du har en kode, kan du bare springe over. Hvor meget har du købt for? Over et vist beløb kan du få 5 % rabat ved at bruge en kode, der hedder noget i retningen af stock-up-and-save. Jeg kender dog ikke co.uk så godt. Bruger for det meste det tyske.

Det er hvis du har en rabatkupon af en art, så taster du koden ind der. har du ingen rabatkupon, så fortsætter du bare uden.
VH
Susanne

Jeg tror den hedder STOCKUP - prøv at skrive det, så må vi vel få en melding om hvorvidt den stadig virker :slight_smile:
VH
Susanne

Mange tak for hurtige svar, jeg prøver med STOCKUP , skal nok give besked om den virker.

Det ser ud til at virke, den hedder STOCK-UP. Tak for hjælpen.

Jeg købte for næsten 1300 kr. og fik 5 % rabat:). Jeg sammenligner gerne deres priser og bestiller så der hvor jeg kan få det billigst.

Ja, det gjorde jeg heldigvis også sidst, for da fik jeg det 500 kroner billigere på den engelske, fordi de solgte en vare til halv pris. Også en slags penge, jo :slight_smile: