Hjælp til kørsel af 3 katte

Hej.

Vi skal have transporteret 3 katte fra Nykøbing F (Kan måske køre lidt længere op) til 6500 Vojens.

Er der nogen der alligevel skal den vej?

Nevadaisy vil vist gerne tage dem fra odense og til omkring Aabenraa, men det må hun vist lige selv komme til bane med :smiley:

Jeg er ikke kendt i jylland, så jeg har ingen ide om hvordan og hvorledes :slight_smile:

[quote=Natascha;165526]Hej.

Vi skal have transporteret 3 katte fra Nykøbing F (Kan måske køre lidt længere op) til 6500 Vojens.

Er der nogen der alligevel skal den vej?

Nevadaisy vil vist gerne tage dem fra odense og til omkring Aabenraa, men det må hun vist lige selv komme til bane med :smiley:

Jeg er ikke kendt i jylland, så jeg har ingen ide om hvordan og hvorledes :)[/quote]

Jeg kan godt tage dem med. Vi kommer lige forbi Vojens, hvis det ikke er for langt ind i Vojens kan jeg køre dem dertil eller vi kan evt. mødes på en rasteplads.
Men vil som sagt ikke hente dem hjemme hos dig :wink: Så få dem til Fyn og jeg tager dem med :slight_smile:
Vi kan lige PB’e om det

Det ville selvfølgelig være super hvis der er en der vil tage til Odense med dem - evt. med tog

Jeg forstår ikke - hvor skal de hen?

A til b?

:slight_smile:

[QUOTE=lenschow;165538]Jeg forstår ikke - hvor skal de hen?

A til b?

:-)[/QUOTE]

Nykøbing Falster til Vojens :wink:

Desværre ikke forbi mig:-)Har de fået hjem?

For så vil jeg ikke maile dem ud

MVH

[quote=lenschow;165548]Desværre ikke forbi mig:-)Har de fået hjem?

For så vil jeg ikke maile dem ud

MVH[/quote]

De har ikke som sådan fået hjem, jeg har bare sagt at jeg vil tage dem, hvis ikke der viser sig andre muligheder.

Det ville da være fint hvis du kunne finde hjem, jeg har jo da killinger, så de vil jo en kort overgang skulle være spærret fra de andre.

det er vidst mest for at så ved Nat hvor de skal hen, hvis ikke der findes andre hjem.

Så hvis du kan finde hjem, er det da det bedste, i hvert fald for Missen, som ikke er begejstret for andre katte.

Kunne Natasja ikke selv bringe dem til Odense. :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;165590]
Jeg undrer mig over, at Natasja ikke selv bringer kattene til Fyn.
Længere er den ikke…

[/quote]

Hvis jeg selv kunne bringe dem til fyn, så var den her tråd slet ikke oprettet.

Men der er oprettet en anden tråd omkring det.

Det er simpelthen ikke i orden at i bliver personlige i denne tråd og derfor er visse indlæg blevet redigeret.

Flere af samme slags vil blive slettet med det samme.

Forhold jer venligst til om i kan hjælpe eller kom med kommentare der er konstruktive, ikke negative. Det gavner hverken jer selv eller trådstarter.

Jeg vil gerne med det samme sige undskyld til Mona.

Men der har bare været en del indlæg, hvor du lige får jokket på folk.

Det er nu gået op foor mig, at det måske slet ikke er ment sådan, og så beklager jeg.

Dog vil jeg stadig sige, at du nogen gange burde tænke en gang til inden du skriver, for nogle gange jokker du altså hårdt på folk der ligger ned.

Med stadig lige venlig hilsen.

Dorte og alle nussemisserne.

Det ville umiddelbart passe mig bedst hvis det kunne blive denne weekend, men jeg kan se det ikke er afklaret hvor kattene skal hen. I næste uge kan jeg ikke. Så hvis det ikke kan blive den her weekend så skal det være onsdag eller torsdag ugen efter (29/30) hvis jeg skal hjælpe, medmindre jeg skal arbejde og det finder jeg først ud af onsdagen før (den 22.)

Ja den var jo så lidt sværere. Altså jeg er jo faktisk afklaret med at de nok skal over til Dorte. Men vi mangler jo stadig noget kørsel fra Nyk F. til Odense, og det er nok ikke lige sikkert at nogen skal den vej i denne weekend.

Hvad med din far Nat, kan han ikke hjælpe med den del af transporten :slight_smile:

Super Dorte - det er en flot hjælp til Nat og kattene!

Jamen så sender jeg dem ud nu:-)

MVH Helle

Det er faktisk kun den her weekend jeg skal til Aabenraa inden 1. maj, skal jeg køre med dem en anden dag så kører jeg kun (og bruger penge på) for at transportere dine katte og så skal det altså passe med jeg kan overnatte hos mine forældre og derfor skal det være onsdag eller torsdag medmindre jeg som sagt skal arbejde. Men der er jo heller ingen der siger at jeg skal køre, det var kun et tilbud :slight_smile:

Det koster ca. 500kr tur retur fra nykøbing f til odense og med wildcard ca. 300kr

Nej desværre

[quote=Nevadaisy;165987]Det er faktisk kun den her weekend jeg skal til Aabenraa inden 1. maj, skal jeg køre med dem en anden dag så kører jeg kun (og bruger penge på) for at transportere dine katte og så skal det altså passe med jeg kan overnatte hos mine forældre og derfor skal det være onsdag eller torsdag medmindre jeg som sagt skal arbejde. Men der er jo heller ingen der siger at jeg skal køre, det var kun et tilbud :slight_smile:

Det koster ca. 500kr tur retur fra nykøbing f til odense og med wildcard ca. 300kr[/quote]

Hmm… Jeg ved godt jeg er besværlig nu, men 500 kr er godt nok mange penge for mig som ingen har.

Jeg kan komme over til langeland med færge for 105 kr tur/retur. Men jeg går ikke ud fra at du vil hente dem i spodsbjerg?

Jeg kan se på krak at det er 70 km -what

[quote=Natascha;166287]Hmm… Jeg ved godt jeg er besværlig nu, men 500 kr er godt nok mange penge for mig som ingen har.

Jeg kan komme over til langeland med færge for 105 kr tur/retur. Men jeg går ikke ud fra at du vil hente dem i spodsbjerg?

Jeg kan se på krak at det er 70 km -what[/quote]

Går der tog derfra og til Odense?